گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان

گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار با سپاهان از شرایط میزبانی برای موفقیت استفاده می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار با سپاهان از شرایط میزبانی برای موفقیت استفاده می کنیم.
مجید صالح درگفتگو با فارس در مورد دیدار روز یکشنبه برابر سپاهان اظهار داشت: تمام بازیهای ما مهم هستند و بازی این هفته هم اهمیت خودش را دارد.
سایپا هفته گذشته درعین شایستگی نتوانست برابر استقلال پیروز شود و این مرتبه میخواهیم از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم تا موفق شویم. سپاهان سه قهرمانی در لیگ برتر دارد که دو مرتبه آن متوالی و پیاپی بوده است. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و تصور میکنم بازی نزدیکی از نظر فنی با این تیم داشته باشیم. بوناچیچ هم مربی قابل احترامی است.

وی در مورد اینکه پیش از این با بوناچیچ همکار بوده یا نه گفت: من با این مربی کار نکرده ام اما منصور ابراهیم زاده با ایشان کار کرده است. در ذوب آهن برابر تیم بوناچیچ همراه ابراهیم زاده بازی کرده ایم و با تفکرات این مربی آشنا هستم ضمن اینکه فیلم بازیهای سپاهان را هم آنالیز کرده ایم.

صالح در مورد دیدار سپاهان و السد قطر گفت: تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بهتری دارند زیرا داوری و شرایط ورزشگاه با لیگ برتر متفاوت است و تیمهای غرب آسیا نسبت به تیمهای شرقی ضعیف ترند. با این حال سپاهان در قطر تا دقیقه 70 دو بر صفر از حریف خود پیش بود و اگر آن مسئله نبود اکنون این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت.

سرمربی سایپا در مورد بی دقتی مهاجمان تیمش در زدن ضربات آخر گفت: من این نکته را هم قبل از این گفته ام؛ دیدار با تیمهای استقلال، پرسپولیس و سپاهان با تیمهای دیگر نظیر داماش فرق دارد. در بازی با داماش میتوانیم سه گل بزنیم و سه چهار موقعیت گل را هم نزنیم اما در دیدار با این تیم ها شاید فقط دو سه موقعیت گلزنی به دست بیاوریم. بنابراین باید بر روی این مسئله کار کنیم تا در آینده این مشکل برطرف شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان

  • برای مطلب گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان وارد نمائید

نظر شما درباره گفته هاي سرمربي سايپا در آستانه ديدار سايپا با سپاهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه