نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد

نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در این کلانشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تاجمیر ریاحی صبح یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی مشکلات رانندگان ناوگان تاکسیرانی از افرایش نرخ تسهیلات بانکی خبر داد و اظهارداشت: فرآیند تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده از نرخ هفت درصد سود به 14درصد برای تاکسی‌های گردشی و خطی رسیده است.

وی همچنین دریافت افزایش نرخ کرایه جدید را در کلانشهر اصفهان پس از ابلاغ شورای اسلامی شهر و تهیه و نصب برچسبهای جدید در تاکسیها دانست.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان این درصد افزایش را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: به دور از انصاف است که با افزایش سایر موارد خدماتی کرایه و مشکلات پیش روی تاکسی داران نرخ کرایه ثابت بماند.

وی با باین اینکه سازمان تاکسیرانی به دلیل اجرایی نشدن تعهدات دولت در حوزه‌حمل و نقل عمومی مجبور به افزایش کرایه‌ها شده، افزود: افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی و نیز لوازم یدکی نظیر لاستیک، فیلتر روغن رانندگان تاکسی را با مشکلی درآمدی مواجه کرده است.

تاجمیرریاحی ادامه داد: پیش از این پیشنهاد افزایش حدود ۱۴درصدی نرخ کرایه تاکسیها در کمیسیون حمل و نقل مطرح شده بود.

وی همچنین از افزایش نرخ کرایه‌سرویس‌های مدارس در ماه جاری اجرا خبر داد و بیان داشت: نرخ کرایه تاکسیهای گردشی و خطی این کلانشهر پس از ابلاغ شورای اسلامی شهر و تهیه برچسب جدید نرخ کرایه، افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه برای افزایش نرخ کرایه‌ها فرآیند مشخص قانونی دنبال می‌شود، افزود: طبق قانون در این مورد ابتدا تاکسیها از ماه آینده مجهز به تاکسی متر می‌شوند تا شهروندان از میزان پرداخت کرایه مطمئن باشند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد

  • برای مطلب نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد وارد نمائید

نظر شما درباره نرخ كرايه تاكسي در اصفهان افزايش ميبابد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه