كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان

كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان

كاهش چشمگير سكه و دلار در بازار اصفهان

بهاي سكه تمام بهار طرح قديم و جديد، روز دوشنبه در بازار مركزي عرضه سكه طلا در اصفهان با 30 هزار تومان كاهش در مقايسه با روز شنبه بترتيب به 580 هزار و 560 هزار تومان رسيد.

در اين بازار نيم سكه بانكي با 18 هزار تومان كاهش به نرخ 267 هزار تومان، ربع سكه بانكي با 30 هزار تومان تنزل 147هزار تومان و سكه يك گرمي هر قطعه بدون نوسان 80 هزار تومان به خريداران عرضه شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در بازار مركزي طلا و جواهر اصفهان نيز امروز قيمت انواع طلاي خام در هر مثقال به ميزان هفت هزار تومان كاهش يافت و به اين شرح فروش رفت:
طلاي 17 عيار خام (آب شده ) هر مثقال 215 هزار تومان، طلاي شمش هرمثقال 216 هزار تومان، طلاي 18عيار خام ( طلاي ساخته شده بدون اجرت ساخت ) هر مثقال 228هزار و 700 تومان و هرگرم 49 هزار و 300 تومان.
امروز در آغاز فعاليت هفتگي بازار هاي بين المللي عرضه طلا، قيمت هر انس اين فلز يكهزار و 630 دلار بود و در ساعت 13 با افزايش 37 دلاري به يكهزار و 660 دلار رسيد.
در بازار غير رسمي مبادلات ارزي اصفهان، امروز ارزش برابري دلار آمريكا و يورو واحد پول اروپايي در مقايسه با روز شنبه باكاهش كاملا محسوس 80 توماني مواجه شد و به ترتيب به نرخ يكهزارو 210 تومان و يكهزار و 690 تومان معامله شد.
در اين بازار ارزش پوند انگليس و يكصد ين ژاپن نيز هر كدام به ميزان 30 تومان تنزل كرد و به ترتيب در برابر دو هزار تومان و يكهزار و 620 تومان معاوضه شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان

  • برای مطلب كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره كاهش قيمت سكه و دلار در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه