برگزاري كنسرت موسيقي طنين در اصفهان

برگزاري كنسرت موسيقي طنين در اصفهان

در تاريخ 18 و 20 آبان كنسرت موسيقي طنين در اصفهان برنامه اجرا ميكند

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرپرست گروه موسیقی طنین گفت: نوای موسیقی سنتی گروه "طنین" در روزهای 18 تا 20 آبان ماه در هنرسرای خورشید اصفهان طنین‌انداز می‌شود.

حمید خلیفه سلطانی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: در سه شب اجرای کنسرت موسیقی سنتی طنین که ساعت  19و 30 دقیقه در هنرسرای خورشید اصفهان برگزار می‌شود، قطعاتی از استاد حسن کسائی، عبدالحسین برازنده، سیروس ساغری و قطعات جدید نواخته می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اجرای قطعات قدیمی تصنیف‌هایی جدیدی نیز نواخته می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی طنین بیان داشت: 11 نفر در این گروه با یکدیگر مشارکت دارند، و صدای استاد هوشنگ بهشتی خواننده اصفهانی این کنسرت را مزین می‌کند.

وی با ادامه این مطلب که در این سه شب کنسرت موسیقی سنتی طنین در ساعت 19 و 30 دقیقه اجرا می‌شود، تصریح کرد: در تنظیمات قطعاتی که نواخته می‌شود، سعی بر این بوده تا بر اساس توانایی‌های نوازنده و ساز قطعات تنظیم شود، چرا که هر سازی نوت ویژه به خود را دارد.

خلیفه سلطانی اظهار داشت: در این کنسرت فرامرز کلانتری نوازنده تار، علی نعمت اللهی تار، کیوان قاضی سنتور، حامد وطن خواه عود، رضا شفیعی و سعید ابدالی کمانچه،  امیرعباس عظیمی نی، عبداله فاتحی تمبک و حامد رضوانی دف، گروه را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر با تلفن 03114593560 و به آدرس اصفهان، پل شهیدچمران، کوی آفتاب، هنرسرای خورشید مراجعه کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاري كنسرت موسيقي طنين در اصفهان

  • parnian

    parnian

    Mn ke vaghean montazere in ejraye ziba hastam

نظر شما درباره برگزاري كنسرت موسيقي طنين در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه