جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر

جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بستر‌های جذب گردشگران با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای فراهم می‌شود.

اصفهان – خبرگزاری مهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بستر‌های جذب گردشگران با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم داوودی ظهر دوشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ارتقا برنامه‌های فرهنگی از نیاز‌های جامعه امروز است، اظهار داشت: جوانان و به ویژه دانش‌آموزان باید به سوی این برنامه‌ها جذب شوند و اجرای این جشواره زمینه‌های تحقق این موضوع را در اصفهان فراهم کرده است.

وی به ضرورت توجه ویژه مسئولان به این موضوع مهم اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع باید در دستور کار مسئولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و این موضوع ظرفیت‌های موجود در اصفهان را بارور و پویا می‌کند.

داوودی با اشاره به اینکه نیاز‌های کودکان و نوجوانان باید برطرف شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان مناطق محروم باید از مزایای برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: بستر‌های جذب گردشگران با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای فراهم می‌شود و جاذبه‌های گردشگری اصفهان باید با اجرای این برنامه‌ها به تمام مردم شناسانده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به ضرورت حفظ ارزش‌های ایرانی اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: متولیان اجرای جشنواره باید شئونات ایرانی اسلامی را در راستای این برنامه فرهنگی حفظ کنند و با تحقق این موضوع مردم را به سوی حفظ ارزش‌های دینی هدایت کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین نتایج حاصل از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان تاکید کرد: با برگزاری این جشنواره زمینه‌های اجرای اقدامات فرهنگی در سطح شهر فراهم می‌شود و مردم به سوی این برنامه‌ها جذب می‌شوند.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر

  • برای مطلب جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر وارد نمائید

نظر شما درباره جشنواره فيلم كودك و نوجوان و انتظار گردشگران بيشتر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه