نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی

نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی

نمایشگاه فرش دستباف ایرانی خبرنگارانی از کشورهای مختلف دنیا را پوشش خبری می‌دهند

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایرانی خبرنگارانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله آمریکا و انگلستان و ایتالیا این رویداد فرهنگی و اقتصادی استان اصفهان را پوشش خبری می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول محققیان صبح دوشنبه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرش که در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، بیان داشت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف استان اصفهان که از تاریخ 21 آبان‌ماه سال‌جاری تا 26 همین ماه از ساعت 10 تا 21 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان از سراسر کشور است، در فضایی به وسعت هشت هزار و 500 مترمبع برگزار شده است.

وی ادامه داد: 120 شرکت‌کننده از سراسر کشور و از استانهای قم، اصفهان، فارس، تهران، کرمان، یزد، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست می‌توان به رونق بازار صادراتی فرش دستباف ایرانی در کنار بازارهایی که رقبای ایران در این عرصه در جهان به دست آورده‌اند، کسب کرد.

وی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این نمایشگاه حضور خبرنگارانی از کشورهای ایتالیا، آمریکا و انگلستان در این نمایشگاه و بازدید و تهیه خبر در زمینه‌های مرتبط با فرش دستباف ایرانی است.

محققیان تصریح کرد: سازمان بازرگانی، صنعت و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان از جمله حامیان و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند که هر یک به نوعی برنامه‌های جانبی خود را در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف استان اصفهان برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته بازدیدکنندگانی از کشورهای فرانسه، ترکیه و چین مهمانان این نمایشگاه هستند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی

  • برای مطلب نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی وارد نمائید

نظر شما درباره نمایشگاه فرش دستباف اصفهان و حضور خبرنگاران خارجی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه