برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان

برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان

برخورد علم عزاداری با شبکه 20 کیلوولت منجر به برق گرفتگی پنج نفر از عزاداران شد.

اصفهان-خبرگزاری فارس:کارشناس کنترل شبکه برق شهرستان اصفهان گفت: برخورد علم عزاداری با شبکه 20 کیلوولت منجر به برق گرفتگی پنج نفر از عزاداران شد.

غلام‌رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد لزوم رعایت نکات ایمنی برق در ایام دهه محرم و خیمه های عزاداری اظهارداشت : شهروندان در صورت نیاز به هرگونه انشعاب برق باید به امورهای برق همان محدوده مراجعه کنند.

 وی با بیان اینکه شهروندان نباید راساً اقدام به گرفتن انشعاب از شبکه برق عمومی کنند، افزود: اقدام خودسرانه و گرفتن انشعاب برق نه تنها احتمال بروز حادثه برای  افراد خواهد داشت بلکه به تأسیسات عمومی شبکه برق و وسایل مشترکین نیز خسارت وارد می‌شود.

کارشناس کنترل شبکه برق شهرستان اصفهان به حادثه برق گرفتگی اخیر در نزدیکی یکی از خیمه های عزاداری اشاره کرد و گفت: نزدیک یک مجلس عزاداری واقع در خیابان زینبیه ایستگاه سودان در حالی که کاروان عزاداری مشغول عزاداری بودند، یکی از علم‌های عزاداری بلند با شبکه 20 کیلو ولت هوایی برخورد کرد.

نوری علت این حادثه را بر اثر تکیه دادن  علم عزاداری به شبکه برق دانست و اضافه کرد:  بر اثر این حادثه دو نفر دچار آسیب دیدگی شدید شده  به شدت از ناحیه دست مجروح شده اند.

وی از عزاداران اباعبد الله  الحسین (ع) درخواست کرد در این شب‌ها مراقب برخورد پرچم‌های بلند و علامت‌های عزاداری به شبکه‌های برق باشند و از تکیه دادن  و برخورد اشیاء جلوگیری کنند چون علاوه بر بروز حادثه سبب قطعی وسیع برق می‌شود.

کارشناس کنترل شبکه برق شهرستان اصفهان توصیه کرد که در ایام عزاداری پرچم‌ها و علائم‌ها تحت هیچ عنوان به شبکه برق تکیه داده نشوند، چرا که سبب انتقال برق و بروز حادثه‌ می شود.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان

  • برای مطلب برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برق گرفتگی 5 نفر از عزاداران در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه