استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است

استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است

استاندار اصفهان:در حال حاضر نه تنها مترو قابل استفاده نیست و مشکلات موجود را برطرف نکرده بلکه مشکلاتی را برای اصفهان نیز ایجاد کرده است

اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر نه تنها مترو قابل استفاده نیست و مشکلات موجود را برطرف نکرده بلکه مشکلاتی را برای اصفهان نیز ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی شنبه شب در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: سال جاری با عنوان مدیریت عرصه محیط زیست و تأکید بر کنترل منابع آبی فعالیت‌های زیست محیطی در سطح استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی و به ویژه آلودگی هوا باید به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد، افزود: استان نباید از مسائل و مشکلات زیست محیطی غافل شود و این مباحث باید به صورت علیم، پژوهشی و تحقیقاتی بررسی شوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: حمل و نقل عمومی باید در سطح شهر توسعه داده شود و راه‌اندازی مترو نیز گام مهمی در راستای ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نه تنها مترو قابل استفاده نیست و مشکلات موجود را برطرف نکرده است، ادامه داد: این موضوع مشکلاتی را برای اصفهان نیز ایجاد کرده و اعتبارات لازم باید به آن اختصاص داده شود.

ذاکر اصفهانی تاکید کرد: با راه‌اندازی مترو و تحقق این موضوع بسیاری از تهدید‌های دیگر در اصفهان کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مسائل زیست محیطی باید در میان مردم نهادینه شود، اضافه کرد: مسئولان باید مردم را در مشکلات زیست محیطی مداخله بدهند و از مشاوره‌های آنها در راستای کاهش این مشکلات یاری جویند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است

  • برای مطلب استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است وارد نمائید

نظر شما درباره استاندار اصفهان:مترو اصفهان مشكل ساز شده است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه