رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم

رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم

رحيمي در اصفهان :به برکت راهنمائیهای مقام معظم رهبری تحریمها را دور زده‌ایم و نیروهای شیطانی راه به هیچ کجا نخواهند برد

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور گفت: به برکت راهنمائیهای مقام معظم رهبری تحریمها را دور زده‌ایم و نیروهای شیطانی راه به هیچ کجا نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رحیمی ظهر سه شنبه با حضور در جمع مسئولان استان اصفهان و خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر، نیروگاه سیکلی- ترکیبی زواره اردستان و سه طرح محیط زیستی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: امروز ما برای تحریمهای جدید اندیشه کرده و هر تحریمی که ایجاد شود ما آن را دور خواهیم زد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون که در آستانه جشن انقلاب هستیم دشمنان بر شدت تحریم افزوده و نفت و بانک ما را تحریم کردند، تصریح کرد: ما نیز این تحریمها را دور خواهیم زد.

رحیمی ادامه داد: همانگونه که انقلاب اسلامی ایران با زحمت به نتیجه رسید که ثمره آن گنجی است که اکنون همه جا ایران را می‌شناسند و با هدایتهای رهبری به طور قطع در این عرصه نیز ما پیشرفت خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان اکنون که کار را به جایی نمی‌برند دست به ترور دانشمندان هسته‌ای ما زده‌اند و با علم ما می‌جنگند که این موضوع نیز بسیار ناراحت‌کننده است و باید گفت چنین فعالیتهایی شیطانی و ابلیسی است که از طرف دیگر آنها در برابر نیروهای الهی ایستاده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن پس از جنگ تحمیلی شروع به جنگ فرهنگی تمام عیار با ما کرد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به خوبی بر نیرنگهای دشمنان واقف بودند و به همین سبب سال گذشته را سال جهاد اقتصادی نامیدند چون دشمن اکنون اقتصاد ما را هدف قرار داده است.

رحیمی در ادامه سخنان خود اصفهان را مرکز جوشش اقتصادی در کشور تلقی کرد و گفت:‌ خوشبختانه فعالیتهای قابل توجهی در عرصه اقتصاد در ایران انجام می‌شود.

وی گفت: هر بار که دشمنان در برنامه های خود راه به جایی نمی‌برند ما نیز بالاتر می‌رویم چنانچه پس از تحریمهای اخیر ما ماهواره جدید خود را به فضا فرستادیم.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ دانشگاه‌های ما تحرک و چرخش به سمت علم و فناوری را به سرعت دنبال می‌کنند و همه جا در کشور تبدیل به رشد شده و با دست در دست هم دادن مردم و با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری ما آینده‌ای بسیار خوب خواهیم داشت و آینده از آن ماست.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، این ایام را ایامی بسیار ستودنی و ارزشمند دانست و گفت: با وقوع انقلاب اسلامی ما در میان بی‌نشانیها شهرت یافتیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح مسکن مهر اظهار داشت: اگر رئیس جمهور وارد بحث مسکن نمی‌شد و در این خصوص فعالیت نمی‌کرد باید اکنون به عدد تورمی کشور عدد 33 درصد را نیز اضافه می‌کردیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اکنون نرخ سود وام مسکن چهار درصد است، گفت:‌ این در حالی است که بانکها در سپرده گذاریهای خود نرخ 21 درصد را پرداخت می‌کنند و دولت با پرداخت وام به متقاضیان مسکن مهر چیزی حدود 16 درصد کمک می‌کند که این موضوع امری به حق است. در طرح مسکن مهر 25 هزار شغل و 50 نوع فناوری طراحی شده که این امر برای ما ساخت مسکنی صنعتی را طراحی کرده که حتی زلزله نیز در آن اثر نمی‌گذارد و انرژی کمتری تلف می‌شود.

رحیمی در ادامه سخنان خود فعالیت در عرصه انرژی را نیز امری قابل توجه دانست.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم

  • برای مطلب رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم وارد نمائید

نظر شما درباره رحيمي:تحريم ها را دور زده ايم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه