برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان

برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان

سالن حماسه ۲۵ آبان شهر اصفهان با ظرفيت شش هزار نفر، در نخستين برنامه رسمي پس از احداث، ميزبان بيست و يكمين دوره مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور است.

سالن حماسه ۲۵ آبان شهر اصفهان با ظرفيت شش هزار نفر، در نخستين برنامه رسمي پس از احداث، ميزبان بيست و يكمين دوره مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور است. 
مراسم افتتاحيه اين رقابت ها امروز با حضور تيم هاي ۳۲ استان كشور، رييس فدراسيون تكواندو‌، مديركل ورزش اصفهان، روساي هيات هاي ورزشي استان و مسوولان هيات تكواندو استان اصفهان برگزار شد. 
دراين مراسم نونهالان پسر همراه با سرپرستان و داوران اين دوره از مسابقات از جلوي جايگاه رژه رفتند. 
اين رقابت ها به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، ۲۳ هزار شهيد استان اصفهان و شهيدان قورچاني و غازي با همكاري بسيج ورزشكاران اصفهان و هيات تكواندو اين استان برگزار مي شود. 
مديركل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشيه آيين افتتاح اين مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اين رقابت ها را بزرگترين رويداد رشته تكواندو در خاورميانه دانست. 
محمدرضا محمدجواهري گفت: سازه و معماري اين سالن در خاورميانه كم نظير است و براي برگزاري رقابت هاي رزمي بسيار مناسب خواهد بود. 
وي با يادآوري اينكه در اين دوره، مسابقات به صورت همزمان در هشت زمين اختصاصي انجام مي شود افزود: اين تعداد زمين بازي در هيچ دوره اي از رقابت هاي تكواندو سابقه نداشته است. 
وي با قدرداني از هيات تكواندو استان اصفهان در برگزاري منظم اين مسابقات ، افزود: اميدواريم ورزش اصفهان بتواند با برخورداري از ظرفيت هاي خوب در راستاي برگزاري و ميزباني مسابقات در سطوح جهاني اقدام كند. 
مديركل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ايرنا مبني براهميت سنين نونهالي در پايه سازي ورزش در ورزشكاران تاكيد كرد: يكي از برنامه هاي مهم هيات هاي ورزشي استعداديابي سنين نونهال و خردسال در رشته هاي ورزشي است. 
وي بحث استعداديابي در ورزش بااهميت دانست و توضيح داد: اصول رواني در ورزش بايد جدي گرفته شود چراكه ورزشكاران پيش از اينكه از لحاظ جسمي آسيب ديده شوند ، امكان دارد از نظر روحي دچار مشكل شوند. 
جواهري با بيان اينكه تقويت روحيه مي تواند نقش مهمي را در كسب پيروزي ايفا كند ادامه داد: روحيه بالا در عرصه ورزش بايد در سنين پايه در ورزشكاران نهادينه شود و قهرمانان بزرگ و المپيكي همواره بايد از لحاظ روحي حمايت شوند. 
وي ادامه داد: وجود روانشناسان در تيم هاي ورزشي بايستي امري لازم و ضروري تلقي شود. 
بيست و يكمين دوره مسابقات تكواندو خردسالان و نونهالان قهرماني كشور با حضور دو هزار ورزشكار، داور، مربي و سرپرست در قالب چهار روز در دو بخش دختران و پسران و دو رده سني نونهالان و خردسالان در سالن حماسه ۲۵ آبان اصفهان برپاست. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری مسابقات تكواندو نونهالان و خردسالان قهرماني كشور در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه