تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری

تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری

رقابت تیمهای قدرتمند اصفهان و تهران و تبریز در این زمینه آغاز شد

دبير اجرايي خانه كارگر تبريز روز پنج شنبه در مراسم گشايش اين رقابت ها، گفت: در اين مسابقات ۱۰ تيم در رشته هاي تعقيب خط ساده، تعقيب خط ويژه و ربات ­هاي آتش نشان، مين ياب خودكار و براي اولين بار در كشور مسيرياب نوين (رالي سرعت) با يكديگر رقابت مي كنند. 
كريم صادق زاده اضافه كرد: در اين مسابقات تهران، اصفهان، خوزستان، كرمانشاه، اردبيل، آذربايجان ­غربي، گلستان، خراسان رضوي، كاشان، مازندران، زنجان و آذربايجان شرقي با تيم هاي كامل حاضر شده اند. 
وي گفت: مركز آموزش خانه كارگر تبريز نيز با اجراي مسابقات رباتيك سعي مي كند در جهت هم افزايي اين علم و شكوفايي استعدادهاي جوانان و جوشش علمي سهيم باشد. 
رييس دانشگاه علمي كاربردي تبريز نيز با بيان اينكه مسوولان بايد ره آوردهاي علمي را در صنعت به كار بگيرند،گفت: مسوولان بايد با توجه به توسعه روزافزون فناوري و تكنولوژي تلاش كنند ره آوردهاي علمي را در صنعت بكار بگيرند كه يكي از اهداف دانشگاه علمي كاربردي هم همين ارتباط بين دانشگاهها و صنعت است. 
محمد امين فر افزود: همت والاي جوانان و دانشجويان و درخشش آنها در سطوح مختلف علمي باعث شده ايران به عنوان كشوري موفق در منطقه مطرح باشد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری

  • برای مطلب تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری وارد نمائید

نظر شما درباره تیم خانه کارگر اصفهان در رقابتهای رباتیک کشوری

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه