افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان

افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان

اين مركز با حمايت مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و پايگاه چهارم رزمي هوانيروز اصفهان و با سرمايه گذاري ۱۴ ميليارد ريالي بخش خصوصي راه اندازي شد

 اين مركز با حمايت مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و پايگاه چهارم رزمي هوانيروز اصفهان و با سرمايه گذاري ۱۴ ميليارد ريالي بخش خصوصي راه اندازي شد. 
در اين مجتمع، انواع بازيهاي ديجيتالي و حركتي با استفاده از تجهيزات و فناوري هاي جديد جهت گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در محيطي فرهنگي و سالم ارائه شده است. 
فرمانده پايگاه چهارم رزمي هوانيروز اصفهان در آيين افتتاح اين مركز گفـت: امروزه به جاي اينكه به گروهي از جوانان مشق صف جمع و اسلحه شناسي بدهيم بايد كاركردن در فضاي مجازي را به آنها بياموزيم. 
اميرسرتيپ دوم پياده خلبان ستاد نوربخش باقري افزود: كشور چين يكصد هزار سرباز دارد كه اسلحه آنها لپ تاپ است. 
وي با اشاره به اينكه اهداف نظامي در جنگهاي نوين در فضاي سايبري است، تصريح كرد: امروزه به جاي اينكه شهري را با بمباران زيرساختهاي آن فلج كرد فقط با هك كردن شبكه برق مي توان آن كار را انجام داد. 
وي بيان كرد: فضاي خوبي در كشور براي توسعه بازيهاي رايانه اي بويژه توليد بازي هاي بومي فراهم شده كه بايد از اين فرصت استفاده كرد. 
مدير جام ديجيتال نيز در اين آيين گفت: استفاده از امكانات روز ديجيتالي و پر كردن اوقات فراغت از مهمترين اهداف راه اندازي مركز جام ديجيتال اصفهان است. 
رسول رضواني افزود: حدود ۷۰۰ هزار كاربر ايراني عضو سايتهاي خارجي بازي هاي ديجيتالي هستند كه علاوه بر خروج ارز از كشور مسائل فرهنگي خاص خود را به همراه دارد. 
وي بيان كرد: ما بايد با ايجاد چنين فضاهايي و به صورت سالم اين ظرفيت بزرگ را مديريت كنيم. 
مركز فرهنگي جام ديجيتال در مجتمع پرواز پايگاه چهارم رزمي هوانيروز اصفهان راه اندازي شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان

  • برای مطلب افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افتتاح بزرگترین مرکز دیجیتال ایران در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه