اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان

اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان

نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر به میزبانی کاشان با حضور 28 گروه نمایشی در کاشان برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند

نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر به میزبانی کاشان با حضور 28 گروه نمایشی از شهرستان های ساری، اصفهان، کرمانشاه، عجب شیر، کازرون، اراک، تبریز، لاهیجان، بروجرد، همدان و هنرمندان شهرستان کاشان در بخش های صحنه ای، خیابانی، نمایش نامه خوانی و نمایشگاه عکس و پوستر به مدت هفت روز برگزار شد.
 
در بخش بازیگر مرد، تندیس جشنواره همراه با لوح تقدیر و جیازه نقدی به صورت مشترک به سعید خسروی از کاشان و مجتبی راوش از کازرون رسید.
 
در بخش بازیگر زن تندیس جشنواره، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به ˈسحرخدادادهˈ برای بازی در نمایشˈ آسمان روزهای برفیˈاهدا شد، همچنین خداداده به عنوان بازیگر برگزیده جشنواره تندیس و لوح تقدیر هیئت داوران را نیز دریافت کرد.
 
تندیس جشنواره و لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی بخش نویسندگان نمایش نامه به ˈعلی دل پیشهˈ از کازرون برای نمایش ˈپچپه هامون روی یه خط ممتدˈ اهدا شد.
 
در بخش پوستر جشنواره، دیپلم افتخار به ˈمصطفی توفیقیˈ از کاشان اهدا شد و ˈفهیمه رمضانیˈ از اصفهان و مصطفی توفیقی از کاشان جوایز بخش بروشور جشنواره را به خود اختصاص دادند. 
 
در بخش موسیقی، دیپلم افتخار و لوح تقدیر و جایزه نقدی به ˈمحمد عرب و ˈمحمدجواد رشادیˈ برای نمایش آسمان روز های برفی اهدا شد.
 
ˈآتنا فارسی جانیˈ و مجتبی راوش دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش طراحی لباس جشنواره را دریافت کردند و ˈپویان عطاییˈ نیز دیپلم افتخار بخش طراحی صحنه و نور را به خود اختصاص داد.
 
هیات داوران نهمین جشنواره تئاتر مهر در بخش کارگردانی هیچ اثری را انتخاب نکرد.
 
در پایان به انتخاب هیئت داوران، نمایش های ˈمخزنˈ به کارگردانی مهدی رضایی و ˈآسمان روزهای برفیˈ به کارگردانی مهیار عسگری از کاشان به بخش جنبی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.
 
بهروز بقائی کارشناس و سهراب سلیمی کارشناس کارگردانی و بازیگری و بهرام ابراهیمی یزدی کارشناس نمایش، اعضای هیئت انتخاب و داوری بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان بودند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان

  • برای مطلب اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر مهر در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه