پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران

پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران

چهاربازیکن این تیم پس ازدرخشش در مسابقات فوتبال نوجوانان جهان از تیم های اروپایی پیشنهاد دریافت کردند

 مدیرتیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:چهاربازیکن این تیم پس ازدرخشش در مسابقات فوتبال نوجوانان جهان از تیم های اروپایی پیشنهاد دریافت کردند.
چهار بازیکن نوجوان ایران از تیم های اروپایی پیشنهاد دریافت کردند
به گزارش ایرنا، « هوشنگ مقدس » روز یکشنبه در گفت وگو با روزنامه الاتحاد امارات عربی متحده تصریح کرد: اما اکنون تمرکز بازیکنان نوجوان ایران بر مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان جهان است. 
 
به گفته وی، بازیکنانی که از تیم های اروپایی پیشنهاد دریافت کرده اند در خطوط دفاع ، میانی و حمله تیم فوتبال ایران بازی می کنند. 
 
مدیرکاروان اعزامی تیم فوتبال نوجوانان ایران به امارات عربی متحده اظهارکرد:این تیم ازتیمهای نوجوانان ایران که در دو دوره گذشته در مسابقات نوجوانان جهان شرکت کرده بودند، بهتر است. 
 
وی افزود: در آخرین باری که تیم نوجوانان ایران در این مسابقات شرکت کرد به دور بعدی صعود کرد اما پس از شکست مقابل اروگوئه از دور مسابقات کنار رفت. 
 
مقدس ، میزبانی امارات عربی متحده را خوب توصیف کرد و از مسوولان این کشور در میزبانی این مسابقات تقدیر کرد. 
 
وی به حضور تماشاگران ایرانی در امارات عربی متحده اشاره کرد و گفت: تماشاگران ، سلاح تیم فوتبال نوجوانان ایران می باشند وتمهیدات لازم برای انتقال آنها از دبی به العین محل برگزاری دیدار با نیجریه اندیشیده شده است. 
 
مدیرکاروان تیم فوتبال نوجوانان ایران افزود: انتظار داریم تماشاگران زیادی نوجوانان ایران را در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان حمایت کنند. 
 
وی درادامه به دیدارهای گذشته نوجوانان ایران اشاره کرد و افزود: تیم ما در این مسابقات بازی خوبی به خصوص مقابل آرژانتین به نمایش گذاشت. 
 
مقدس درعین حال تصریح کرد: تیم نیجریه نیز از تیم های قدرتمند این مسابقات به شمار می آید و ما می خواهیم بازی قدرتمندی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم . 
 
وی تاکیدکرد: تلاش داریم تا به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یابیم و برای دست یابی به این هدف ،اردوی آماده سازی خوبی را درآلمان پشت سرگذاشته ایم وباتیم های زیر 19 سال این کشور دیدار تدارکاتی انجام دادیم. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران

  • برای مطلب پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران وارد نمائید

نظر شما درباره پیشنهاد تیمهای اروپایی به 4 ملی پوش فوتبال نوجوانان ایران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه