افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس

افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس

دادو ستدهای بورس در روز یکشنبه کاهش چشمگیر شاخص را باعث شد

در معاملات یکشنبه بیش از 731 میلیون سهم تغییر مالکیت دادند که ارزش این معاملات بالغ بر دو هزار و 662 میلیارد ریال بود. این داد و ستدها در 75 هزار نوبت انجام شد. 
 
از 731 برگه سهمی که امروز مورد داد و ستد قرار گرفت، بیش از 165 میلیون سهم متعلق به بانک صادرات و بیش از 82 میلیون سهم متعلق به بانک سینا بود.
 
همچنین از دو هزار و 662 میلیارد ریال معاملات، بیشترین ارزش معاملات متعلق به نماد تاپیکو با 204 میلیارد ریال و بانک سینا با177میلیارد ریال بود.
 
شاخص کل نیز متاثر از نمادهای هلدینگ خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولادمبارکه، تاپیکو، پالایش نفت اصفهان و هلدینگ پارسیان کاهش یافت.
 
شاخص صنعت نیز یک هزار و 418 واحد کاهش یافت و شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 830 و سه هزار و 512 واحد نزول را ثبت کردند.
 
گفتنی است بانک صادرات امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کرد.
 
همچنین بیشترین افزایش قیمت نیز در نمادهای جام دارو، بانک صادرات، سرمایه گذاری آتیه دماوند، پلاسکو کار، شیشه همدان، حمل و نقل توکا و کمباین سازی ایران ثبت شد. سنگین ترین صف های خرید نیز متعلق به نمادهای بانک صادرات،ششیشه همدان، حمل و نقل توکا،سرمایه گذاری صنعت نفت،تامین ماسه ریخته گری،سپنتا و فولاد خراسان بود.
 
گفتنی است در حالی نمادهای هلدینگ خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، کنتور سازی ایران، سرمایه گذاری صنعت نفت، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت اصفهان و نفت بهران سنگین ترین صف های فروش را تجربه کردند، بیشترین کاهش قیمت ها نیز در فولاد آلیاژی ایران، لوله و ماشین سازی ایران، پارس خودرو، معادن بافق، موتوژن، پتروشیمی شیراز و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ثبت شد.
 
در پایان معاملات امروز ارزش بازار نیز در عدد 352 هزار میلیارد تومان قرار گرفت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس

  • برای مطلب افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس وارد نمائید

نظر شما درباره افت هزار و 348 واحدی شاخص کل بورس

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه