ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان

ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان

ماژول تولید و ذخیره کلیدها، انجام عملیات رمزنگاری و امضای دیجیتال توسط یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ساخته شد.

 ماژول تولید و ذخیره کلیدها، انجام عملیات رمزنگاری و امضای دیجیتال توسط یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ساخته شد.
ماژول رمز نگاری و امضای دیجیتال در اصفهان ساخته شد
ماژول، یک بخش سخت افزاری قابل نصب و استفاده مجدد است که برای نمایش محتوا یا انجام یک عملیات خاص استفاده می شود. 
 
روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: این ماژول با نام ˈکیا 3ˈ توسط شرکت دانش بنیان ˈپیام پردازˈ مستقر در این شهرک طراحی و تولید شده است.
 
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت:ماژول امنیتی ˈکیا 3ˈ، محصولی سخت افزاری است که بعنوان ابزاری امن و مطمئن برای تولید و ذخیره کلیدها، انجام عملیات رمز نگاری و امضای دیجیتال استفاده می شود.
 
ˈمحمود شیخ زین الدینˈ افزود: از مهمترین سرویس های امنیتی ارائه شده توسط این ماژول انـواع سرویس های محرمــانگی، صحت و احـراز اصالت است.
 
وی گفت: با استفاده از این خدمات، طراحان نرم افزار می توانند امنیت کاربرد هایی همچون انتقال، پردازش و ذخیره امن اطلاعات حساس، قفل گذاری نرم افزار های ارزشمند، رمزنگاری با کلیدهای مخفی درون ماژول و احراز اصالت مطمئن کاربران را با سهولت هرچه بیشتر فراهم کنند.
 
وی با بیان اینکه هسته اصلی این ماژول یک سیستم عامل استاندارد کارت هوشمند مبتنی بر استاندارد ISO 7816 است، گفت: این ماژول علاوه بر حالت کارت هوشمند به صورت توکن نیز قابل استفاده است.
 
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اضافه کرد: ماژول کیا3 با بهره گیری از طراحی و پیاده سازی بر اساس نیازمندی های کشور یک محصول بومی به حساب می آید.
 
وی تصریح کرد: کیفیت بالای خدمات امنیتی این ماژول در مقایسه با محصولات خارجی، آن را به یک محصول منحصر بفرد تبدیل کرده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان

  • برای مطلب ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره ساخت ماژول رمزنگاری پیشرفته در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه