اظهارات بقایی در کاشان

اظهارات بقایی در کاشان

بهروز بقایی که به کاشان سفرکرده درباره تئاتر و اشاعه آن اظهاراتی داشته است

ˈبهروز بقاییˈ روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در کاشان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با برنامه ریزی مدون و حرکتی همسو هنر تئاتر را در جامعه توسعه دهد.
 
وی تاکید کرد: برای گسترش تماشای تئاتر در جامعه افزون برحمایت مسوولان دولتی از این هنر مردمی، فعالان عرصه تئاتر نیز موظفند آثار درخور و شایسته ای ارائه دهند.
 
وی برگزاری جشنواره تئاتر را عامل تعیین کننده در شناسایی این هنر دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره ها به همگان می گوید: ˈما هستیم و راهمان را ادامه می دهیمˈ .
 
بقایی گفت: برگزاری جشنواره های تئاتر مانند روشن شدن چراغی است که موجب ایجاد رابطه بین مردم و هنرمندان می شود.
 
این هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون توصیه کرد: لازمه رسیدن به موفقیت در این عرصه مطالعه و اطلاع از دانش روز و فراگیری هنر تئاتربه صورت آکادمیک و استفاده از تجربه پیشکسوتان است.
 
داور نهمین جشنواره تئاتر سراسری مهرکاشان، این جشنواره را رضایتبخش بیان کرد و گفت: در این جشنواره آثار جذاب و خوبی را شاهد بودیم وهمین که توانست هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر را از سراسر کشور دور هم جمع کند، اهمیت برگزاری جشنواره ها هنری و فرهنگی را نشان می دهد.
 
نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر به میزبانی کاشان با حضور 28 گروه نمایشی از شهرستان های ساری، اصفهان، کرمانشاه، عجب شیر، کازرون، اراک، تبریز، لاهیجان، بروجرد، همدان و هنرمندان شهرستان کاشان در بخش های صحنه ای، خیابانی، نمایش نامه خوانی و نمایشگاه عکس و پوستر پس از هفت روز برگزاری شامگاه دوشنبه به کار خود پایان داد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اظهارات بقایی در کاشان

  • برای مطلب اظهارات بقایی در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اظهارات بقایی در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره اظهارات بقایی در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه