آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان

آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان

این کنفرانس بین المللی 8 و 9 آبانماه در دانشگاه صنعتی برگزار میگردد

رییس هیات مدیره انجمن اکولوژِی سیمای سرزمین ایران، هدف از برپایی این همایش را ایجاد و توسعه شبکه ارتباطی بین محققان و دانشگاهیان مرتبط با علم اکولوژی سیمای سرزمین در داخل کشور عنوان کرد.
 
ˈسیما فاخرانˈ در آیین آغاز به کار این کنگره، توسعه تبادلات علمی محققان و پژوهشگران داخلی با دانشگاهیان خارج از کشور به منظور توسعه دانش اکولوژِی و توسعه ارتباط مفید با سیاستمداران و برنامه ریزان مرتبط با سیمای سرزمین در کشور را از دیگر اهداف برپایی این کنگره برشمرد.
 
وی تنوع زیست محیطی و حفاظت در مقیاس سرزمین، تغییر کاربری اراضی، پایش و مدیریت سیمای سرزمین، ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ها و مشارکت های مردمی در مدیریت سیمای سرزمین، اثرات اکولوژیک تغییرات اقلیمی در مقیاس سیمای سرزمین و طراحی منظر شهری را از محورهای سخنرانان این کنگره برشمرد.
 
رییس هیات مدیره انجمن اکولوژِی سیمای سرزمین ایران افزود: در این کنگره تعدادی از اساتید دانشگاههای کالیفرنیا، سوئیس و دانمارک حضور دارند و رییس انجمن جهانی اکولوژی سرزمین به دلیل کسالت نتوانستند در این کنگره حضور یابند.
 
وی اظهار کرد: از مجموع 455 مقاله ارسال شده به همایش 75 درصد مقالات پذیرش شد و حدود 10 درصد مقاله ها در این کنگره به صورت شفاهی ارائه و هفت مقاله و دو پوستر برتر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا می شود.
 
این کنگره به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان

  • برای مطلب آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره آغاز کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه