مسائل مترو اصفهان برطرف میشود

مسائل مترو اصفهان برطرف میشود

استاندار اصفهان در مراسم تودیع و معارفه مسئولین مترو اصفهان اعلام کرد

به گزارش چهارشنبه شب اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قطار شهری اصفهان اظهار کرد:با برطرف شدن مشکلات این پروژه، مردم استفاده از آن را در آینده نزدیک شاهد خواهند بود.
 
وی اعتبارات قطره چکانی را برای طرح بزرگی مانند قطار شهری اصفهان ناکافی دانست و خواستار آسیب شناسی علت تاخیر در بهره برداری از این پروژه حیاتی شد. 
 
زرگرپور با بیان اینکه امید است فعالیت های قطار شهری با شدت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند به پنج محور مطرح شده در جلسه هیات وزیران اشاره کرد. 
 
وی ادامه داد: سه محور مطرح شده در آن جلسه به طور مستقیم به پروژه قطار شهری گره خورده است، از جمله کاهش ترافیک که نه تنها موجب کاهش آلودگی هوای اصفهان که از چالشهای عمده امروز اصفهان محسوب می گردد بلکه از نظر آرامش روانی شهروندان نیز حائز اهمیت است. 
 
استاندار اصفهان اظهار کرد: با وجودی که حدود 17 سال پیش بنده به عنوان معاون عمرانی وزارت کشور مجوز احداث متروی اصفهان صادر کردم، بایستی آسیب شناسی شود که چرا طرح های قطار شهری در کل کشور و به ویژه در اصفهان طولانی شده است. 
 
وی در ادامه به آستانه تحمل مردم در طولانی بودن این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار به حق مردم شریف اصفهان بهره برداری هر چه زودتر از قطار شهری اصفهان است.
 
استاندار اصفهان گفت: 
 
وی با اشاره به برخی اختلاف نظرها بین سازمان قطار شهری اصفهان و میراث فرهنگی یادآور شد: باید براساس اصل همکاری و تعامل متقابل مسائل حل و فصل شود.
 
در این مراسم از خدمات مهندس زعفرانی مدیرعامل سابق قطار شهری اصفهان تجلیل و مهندس شعرباف به عنوان مدیر عامل جدید این سازمان معرفی شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مسائل مترو اصفهان برطرف میشود

  • برای مطلب مسائل مترو اصفهان برطرف میشود نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مسائل مترو اصفهان برطرف میشود وارد نمائید

نظر شما درباره مسائل مترو اصفهان برطرف میشود

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه