اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست

اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست

در روز دوم کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط کارشناس ایرانی ساکن آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مدنی صبح امروز در حاشیه دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به طراحی شهری شهر اصفهان اظهار کرد: مشکل ترافیک یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در شهر اصفهان وجود دارد و اگر وضعیت به این صورت ادامه یابد، به طور حتم مشکلات بسیاری برای شهر اصفهان به وجود می‌آید.
 
وی ادامه داد: مسئولان باید با اجرای طرح‌هایی، مردم را به استفاده از انرژی انسانی تشویق کنند و انجام پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری باید در دستور کار مردم قرار بگیرد و با انجام این اقدام به سلامت خود و پاکیزگی شهر خود کمک بیشتری کنند.
 
طراح شهری دانشگاه کالیفرنیا تصریح کرد: اگر مردم تلاش کنند به جای استفاده از خودروی شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، در کنار پاکیزگی شهر می‌توانند روابط بسیار خوب و دوستانه‌ای با یکدیگر پیدا کرده و تعاملات اجتماعی خود را نیز گسترش بدهند.
 
وی اضافه کرد: هدف من از ارائه مقاله در این کنفرانس این بود که افراد حاضر در جلسه با توجه به سخنانم لذت ببرند و اطلاعات خود را افزایش بدهند.
 
مدنی تاکید کرد: در مقاله خود درصدد وارد کردن مردم به جامعه و تقویت تعاملات اجتماعی میان مردم بوده‌ام.
 
وی افزود: کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین به میزان بسیار خوب و مفیدی برگزار شده و چنین کنفرانس‌هایی با بار علمی بالا باید به صورت گسترده‌تری برگزار شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست

  • برای مطلب اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست وارد نمائید

نظر شما درباره اصفهان با مشکل ترافیکی در طراحی شهری روبروست

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه