افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان

افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان

این مرکز اورژانس در خوانسار با 900 متر زیربنا افتتاح شده است

به گزارش ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار روز پنجشنبه در آیین افتتاح این اورژانس گفت:برای راه اندازی این اورژانس بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است. 
 
دکتر ˈعلی وحدتیˈ اظهار کرد: اورژانس خوانسار در شرایط سخت مالی و اقتصادی احداث شده و در ساخت آن از نقشه ها و تجهیزات و امکانات در حد عالی استفاده شده است.
 
نماینده مردم خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت بسیار بالای خیران خوانساری در حوزه سلامت گفت: خدا را شاکریم که نعمت و ظرفیت خیران را در اختیار این شهرستان قرار داد تا امکانات درمانی با کمترین هزینه در دسترس شهروندان قرار گیرد. 
 
ˈمحمدحسین میرمحمدیˈ افزود: خوانسار در حوزه علمی، فقهی و دینی از همه شهرستانها بالاتر است و امیدواریم با توسعه زیرساختهای درمانی و بهداشتی هم مشکلات این حوزه به طور کامل مرتفع شود. 
 
امام جمعه خوانسار نیز گفت: با وجود مشکلات شدید مالی این شبکه موفق شد در مدت شش ماه اورژانس خوانسار را به بهترین نحو ممکن آماده بهره برداری کند. 
 
حجت الاسلام ˈرسول خواجه کریمیˈ افزود: مراکز درمانی در خوانسار فراتر از شهرهای دیگر است و هیچ چیز از بیمارستانهای خصوصی و مجهز کم ندارد. 
 
امام جمعه خوانسار، کمک خیران این شهرستان در حوزه سلامت را ستود .
 
فرماندار خوانسار نیز در این مراسم گفت: این شهرستان می تواند به عنوان یک قطب تمدنی در کشور معرفی شود. 
 
ˈسید مجید پوراحمدیˈ افزود:خوانسار با استفاده از ظرفیت بالای خیران چشم انداز بسیار روشنی در توسعه حوزه بهداشت و درمان دارد و حتی در این زمینه یک رقابت میان دانشگاه علوم پزشکی و خیران ایجاد شده است. 
 
وی دو عامل وحدت و همدلی مسوولان شهرستان و پیگیری مجدانه رییس دانشگاه علوم پزشگی اصفهان را از دلایل افتتاح این اورژانس عنوان کرد.
 
در پایان این مراسم لوح تقدیر از طرف فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان خوانسار به دکتر شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد.
 
اورژانس شهرستان خوانسار با 900 مترمربع زیر بنا حدود شش ماه احداث شد.
 
برای تجهیز این اورژانس خیران شهرستان خوانسار هزینه پنج میلیارد ریال را پرداخت کردند.
 
اورژانس خوانسار مجهز به رادیولوژی،اتاق مسمومین ، اتاق احیاء، اتاق پزشک، اتاق عمل سرپایی ، تزریقات و پانسمان، تریاژ، ادنیت، ایزوله، اتاق استراحت پرستاری، اتاق بستری آقایان، خانمها و اطفال و اتاق پرسنل است. 
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان

  • برای مطلب افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افتتاح مجهزترین اورژانس شهرستانی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه