تساوی سپاهان مقابل نفت

تساوی سپاهان مقابل نفت

تیم 9 نفره سپاهان اصفهان در خانه نفت به تساوی رسید

این دیدار عصر امروز (یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و شاگردان « یحیی گل محمدی » در تیم نفت تهران که تا دقیقه 80 با دو گل از حریف پیش بودند در نهایت برابر سپاهان 9 نفره با تساوی 2 بر 2 متوقف شده و بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست دادند.
 
«علیرضا عزتی» کاپیتان نفت تهران در دقیقه 12 و حسین ابراهیمی دقیقه 26 برای نفت و «امید ابراهیمی» دقیقه 80 و «احسان حاج صفی» دقیقه 88 برای سپاهان گلزنی کردند. همچنین «اروین بلکو» و «علی حمودی» مدافعان سپاهان از زمین بازی اخراج شدند.
 
نفت تهران با این تساوی 26 و سپاهان اصفهان نیز 24 امتیازی شد.
 
دردیگر دیدارهای همزمان ملوان بندرانزلی که در دو هفته گذشته به 6 امتیاز دلچسب رسیده بود در ورزشگاه تختی این شهر برابر فجرسپاسی شیراز به پیروزی 3 بر یک رسید تا با 18 امتیاز به میانه جدول صعود کند و فجر نیز با 13 امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی ماند.
 
دراین دیدار «احمد آهی» دقیقه 14، «سیدجلال رافخایی» دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی و «محسن یوسفی» دقیقه 41 برای ملوان گلزنی کردند و «مهرزاد معدنچی» کاپیتان فجرسپاسی نیز در نیمه نخست از زمین بازی اخراج شد.
 
تیم راه آهن سورینت هم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان بازی 2 بر صفر باخته مقابل ذوب آهن را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد.
 
«مرتضی تبریزی» در دقیقه 17و «مهدی رجب زاده» در دقیقه 42 برای ذوب آهن گلزنی کردند و گلهای راه آهن نیز به وسیله «رضا خالقی فر» در دقیقه 84، «فرزاد آشوبی» در دقیقه 88 و «رامین رضائیان» در دقیقه 3به دست آمدند.
 
راه آهن با این پیروزی خارح از خانه 13 امتیازی شد تا «منصور ابراهیم زاده» از خطر برکناری رهایی یابد و ذوب آهن هم در امتیاز 14 باقی ماند.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تساوی سپاهان مقابل نفت

  • برای مطلب تساوی سپاهان مقابل نفت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تساوی سپاهان مقابل نفت وارد نمائید

نظر شما درباره تساوی سپاهان مقابل نفت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه