سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد

بوناچیچ: اجازه نمیدهم به من توهین شود

به گزارش ایرنا ، ˈ لوکا بوناچیچ ˈ یکشنبه شب در کنفرانس خبری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، افزود: اگر امروز یک میلیون دلار هم به من بدهند ، حاضر نیستم در ذوب آهن بمانم زیرا توانایی کار ندارم و دوست دارم کسی بیاد که بتواند به این تیم کمک کند. 
 
وی افزود: چهارماه است مسوولیت فنی تیم فوتبال ذوب آهن را برعهده گرفتم و همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار گرفتم اما تلاش هایم نتیجه نداد. 
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: بنابراین پس از این همه باخت ، استعفای خود را اعلام می کنم و انتظار تشویق هم ندارم. 
 
وی بدون اشاره به مشکلات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: درباره برخی مسائلی که در تیم فوتبال ذوب آهن وجود دارد می توانم کتاب بنویسم. 
 
بوناچیچ تصریح کرد: یک عده افراد تحصیل نکرده ، اطراف تیم فوتبال ذوب آهن هستند که نمی گذارند تلاش ها نتیجه بدهد. 
 
وی درباره دیدار با تیم راه آهن سورینت گفت: در این دیدار بازی در کنترل ما بود و توانستیم دو گل نیز بزنیم اما در عین ناباوری به یکباره روند بازی تغییر کرد. 
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ˈ کار تیم ما گره خورده بود ˈ افزود: تلخ تر اینکه در مدت 9 دقیقه سه گل خوردیم. 
 
وی تصریح کرد: از بازیکنانم شاکی نیستم زیرا آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم کشیدند. 
 
بوناچیچ با اشاره به اینکه شش سال است در ایران مربیگری می کند ، افزود: در این مدت با تیم های مختلفی کار کرده ام اما مشکل تیم فوتبال ذوب آهن برای من مجهول است و نتوانستم مشکلات این تیم را برطرف کنم. 
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه سه بر دو مغلوب راه آهن سورینت تهران شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد

  • برای مطلب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد وارد نمائید

نظر شما درباره سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استعفا داد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه