شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

در پی عملیات موفقیت بازسازی این واحد در پالایشگاه اصفهان انجام شد

 روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان روز چهارشنبه با ارسال نمابری به ایرنا اعلام کرد: عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی واحدهای یاد شده از 15 مهر امسال آغاز شده بود و روز یکشنبه گذشته پایان یافت. 
 
رییس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه کار بازسازی و تعمیرات این واحدها با موفقیت انجام شد، اظهارکرد: باتوجه به حجم کارهای تعمیرات و بازرسی فنی پیش بینی می شد این عملیات 29 روز به طول انجامد. 
 
ˈ ناصر خیری ˈ با اشاره به اینکه تعمیرات واحدهای یاد شده در دو شیفت کاری و با یک هزار و 400 نفر نیروی انسانی رسمی و پیمانکاری انجام شد، افزود: مدت تعمیرات با دو روز کاهش و در 27 روز انجام شد. 
 
وی تعویض برج 641 ، سینی های برج جذب ، قسمتی از لوله های شبکه واحد خنک کننده آب ، کک سوزی و احیای فعالیت کاتالیست به منظور افزایش راندمان تولید و کیفیت محصولات در واحد آیزوماکس همچنین تعویض کاتالیزومتان سازی و سینی های برج عریان کننده در واحد هیدروژن را از جمله تعمیرات واحدهای بنزین ساز شرکت پالایش نفت اصفهان بیان کرد. 
 
خیری اعتبار هزینه شده برای تعمیرات یاد شده بالا را حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد. 
 
رییس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، خوراک واحدهای آیزوماکس و هیدروژن یک را به ترتیب 22 هزار بشکه در روز و هفت هزار کیلوگرم در ساعت عنوان کرد و گفت: بنزین ، گازمایع ، نفت سفید ، سوخت هوایی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

  • برای مطلب شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره شروع دوباره واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه