آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت

آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت

شاخص آلودگی هوای اصفهان در ساعت 12 امروز، عدد 164(AQI) را نشان داد

 بر اساس نمودار ایستگاههای مراقبت دائم وضعیت کیفی هوای اصفهان که بر روی پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد شاخص آلودگی هوای اصفهان در ساعت 12 امروز، عدد 164(AQI) را نشان می دهد.
 
میانگین شاخص آلودگی هوا از مجموع گزارش ایستگاههای مراقبت دائم در خیابان رودکی، میدان آزادی، چهار باغ خواجو، بزرگراه خرازی و میدان امام حسین(ع) کسب شده است.
 
همچنین وضعیت کیفی هوای شهرستانها در ایستگاههای مراقبت دائم در شهرستان شاهین شهر، نجف آباد و خمینی شهر هم در شرایط ناسالم قرار دارد. 
 
وضعیت کیفی هوا براساس میزان الودگی هوا (AQI) به شش سطح شامل پاک (0 تا 50)، سالم (51 تا 100)، ناسالم (101 تا 150)، بسیار ناسالم(151 تا 200)، خطرناک (201 تا 300) و بحرانی (بالاتر از 300) سنجیده می شود.
 
شاخص آلودگی هوا (AQI )معیاریست که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر منوکسید کربن، دی اکسیدگوگرد، ترکیبات نیتروژن، ازن و ذرات معلق را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف می باشد را تبدیل به یک عدد بدون واحد کرده و وضعیت آلودگی هوا را در شش سطح فوق نمایش می دهد.
 
به گزارش ایرنا، کمیته اضطراری آلودگی هوا در استانداری اصفهان دراینباره تشکیل شده اما تا لحظه انتشار این خبر اطلاع رسانی درباره مصوبات این جلسه صورت نگرفته است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت

  • برای مطلب آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت وارد نمائید

نظر شما درباره آلودگی اصفهان در شرایط خطرناک قرار گرفت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه