راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان

راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان

بازار روز کوثر در بزرگراه چمران و بازار روز جنب پارک قلمستان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‎گیرد

سید رضا حکیم فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه کالا‌هایی که در بازار‌های روز کوثر عرضه می‌شود با بهترین کیفیت و قیمت مناسب است، اظهار کرد: در این بازار‌ها به منافع مشتری توجه ویژه شده و وجود بازار‌های روز سبب کاهش سفر‌های درون‌شهری و کاهش آلودگی هوا در سطح شهر می‌شود.
 
وی ادامه داد: بازارهای روز کوثر به منظور تامین سبد کالا‌های مورد نیاز خانوار در مناطق شهری اصفهان احداث می‌شود و ارائه اقلام مصرفی شهروندان با 10 تا 30 درصد تخفیف در این بازارها صورت می‌‌گیرد.
 
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازار روز کوثر در بزرگراه چمران و بازار روز جنب پارک قلمستان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‎گیرد.
 
وی اضافه کرد: بازار روز کوثر در طبقه زیرین میدان امام علی(ع) و بازار روز جنب باغ فدک نیز در حال احداث است و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‎رسد.
 
حکیم فعال با بیان اینکه بازارهای روز کوثر تاکنون رضایت مشتریان را جلب کرده است، تاکید کرد: اهمیت به تاریخ تولید محصولات در این بازارها سبب شد که مواد عرضه شده در این بازار به صورت تازه باشد.
 
وی افزود: ارزان بودن قیمت کالاها، نظارت بر بازارها و ارائه تولیدات مرغوب از ویژگی‌های دیگر این بازارها است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان

  • برای مطلب راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره راه اندازی 4 بازار کوثر دیگر در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه