افزایش گردشگر باعث رونق اقتصاد اصفهان میشود

افزایش گردشگر باعث رونق اقتصاد اصفهان میشود

حوزه گردشگری یکی از پرسودترین حوزه‌های اقتصادی در دنیا شناخته شده که می‌تواند در رونق اقتصادی یک شهر و یا استان تاثیر فراوانی داشته باشد

محمدرضا رجالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برند یک ابزار قوی در معرفی صنعت برتر است که متاسفانه ایران در یکصد برند برتر جهان هیچ جایگاهی ندارد.
 
وی افزود: تنها برند شرکت ایران خودرو توانسته جای خود را در یکصد برند منطقه باز کند و آن هم به علت گسترش تولید است و باید مشکلات برند در ایران خیلی زود مرتفع گردد تا برند های ایرانی نیز در جهان و منطقه حرفی برای گفتن داشته باشند.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی خاطرنشان کرد: در ایران موانع بسیاری در سر راه توسعه برندها وجود دارد، در حالی که لزوم توسعه برند در دنیا به اثبات رسیده و جنگ اقتصادی بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا بر روی نقطه برندینگ متمرکز شده است.
 
وی ادامه داد: اکنون توسط کمیسیون برند اتاق بازرگانی تدوین برند شهری اصفهان در دستور کار قرار دارد تا بتوان از طریق معرفی بیشتر این شهر به دنیا و جذب توریست میزان درآمد مردم آن را بالا ببریم.
 
رجالی اضافه کرد: اکنون استان اصفهان سومین استان تولید ناخالص ملی در کشور است، اما میزان درآمد مردم شهر اصفهان یکی مانده به آخر است و توسعه گردشگری می تواند در افزایش درآمد مردم موثر باشد.
 
وی پاسخ به چهار سوال اساسی کجا زندگی کنیم، کجا سرمایه‌گذاری کنیم، کجا به سفر برویم، و کجا کار کنیم، را در تدوین برند اصفهان موثر خواند و گفت: برند شهری در کنار فعالیت های بزرگ اقتصادی که انجام می‌شود می‌تواند رونق و توسعه اقتصادی – تجاری یک شهر را به دنبال داشته باشد.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ادامه داد: برای تدوین برند شهری اصفهان حداقل برندینگ 16 شهر موفق و بزرگ دنیا را بررسی کرده‌ایم و 35 شهر دیگر را نیز در برنامه داریم تا با افراد تاثیرگذار آنها جلسه برقرار کنیم و یا این که مطالعات و تحقیق انجام دهیم.
 
به گزارش فارس، حوزه گردشگری یکی از پرسودترین حوزه‌های اقتصادی در دنیا شناخته شده که می‌تواند در رونق اقتصادی یک شهر و یا استان تاثیر فراوانی داشته باشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش گردشگر باعث رونق اقتصاد اصفهان میشود

  • کاظمی

    کاظمی

    امیدواریم با دیپلماسی های جدید دولت توریستهای زیادی وارد ایران بشوند . هر توریست یطور متوسط 1000 دلار در ایران خرج میکنه که باعث رونق اقتصاد ایران میشود

نظر شما درباره افزایش گردشگر باعث رونق اقتصاد اصفهان میشود

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه