در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت

در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت

استاندار اصفهان اعلام کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈرسول زرگرپورˈ شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار خمینی شهر اظهار کرد: دولت یازدهم خزانه را خالی تحویل گرفت و بعید است در یک سال آینده استان اصفهان تحول عظیمی را در خود ببیند.
 
وی گفت: در دهه های 60 و70 استان اصفهان یکی از استانهای تراز اول از لحاظ پیشرفت، توسعه، تولید فکر و صدور نیروی انسانی سیاسی و نخبه به سراسر کشور بود.
 
استاندار اصفهان افزود: متاسفانه با وجود حضور مسوولان بومی اصفهان در مسوولیتهای مهم کشور، نرخ رشد مشکلات این استان از نرخ اقدامات انجام شده پیشی گرفت.
 
زرگرپور تصریح کرد: در این استان مجموعه ای از مشکلات در دو دهه گذشته بوجود آمده و برای رفع آنها حداقل پنج سال زمان نیاز است.
 
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان یکی از استان های بزرگ و باعظمت کشور است، گفت: حل مشکلات این استان نیاز به تدبیر و اعتبارات ملی دارد.
 
زرگر پور همچنین اظهار کرد: در دو دهه گذشته در استان اصفهان شاهد فرار و خروج سرمایه ها بودیم که این موضوع یک معضل جدی است.
 
وی افزود: سرمایه گذاران اصفهانی در جایی سرمایه گذاری می کنند که برد برد باشد.
 
استاندار اصفهان تاکید کرد: شوراهای اسلامی و فرمانداری های استان باید بستر سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرهای خود را فراهم کنند.
 
وی همچنین به مشکلات آب این استان اشاره کرد و گفت: با وجود مباحثی که در خصوص آب زاینده رود مطرح است اما اصفهان و چهارمحال بختیاری همانند دو برادر هستند.
 
زرگرپور به سوابق فعالیت شهرداری خمینی شهر هم اشاره کرد و افزود: این شهر بیش از 85سال است که شهرداری دارد و این نشان دهنده تمدن و فرهنگ شهرنشینی مردم خمینی شهر است.
 
وی اظهار کرد: جای تاسف است به دلیل مشکلات این شهر سرانه شهروندان خمینی شهر کمتر از 200 هزار تومان است.
 
وی یادآور شد: متوسط سرانه هر شهروند در استان اصفهان 400 هزار تومان است ولی سرانه هر شهروند خمینی شهری نصف میانگین استانی است.
 
استاندار اصفهان به مردم خمینی شهر وعده داد با تصمیمات سازنده و اقدامات حمایتی به شهرداری و مردم این شهر کمک کند.
 
به گزارش ایرنا، در این مراسم با حکم وزیرکشور ˈعلی اصغر حاجی حیدریˈ به عنوان شهردار خمینی شهر معرفی و از زحمات ˈمحمد شرفا تقدیر شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت

  • برای مطلب در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت وارد نمائید

نظر شما درباره در یکسال آینده تحولی در استان اصفهان نخواهیم داشت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه