برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان

برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان

این مسابقات از 28 آبان در اصفهان برگزار میشود

الهام صانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با تصمیم فدراسیون ژیمناستیک، قرار است مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان اصفهان برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه  این مسابقات از 28 آبان‌ماه تا اول آذر در خانه ژیمناستیک اصفهان به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در هر گروه سنی، ورزشکاران شرکت‌کننده در بخش‌های انفرادی، دو نفره، سه نفره و پنج نفره به رقابت خواهند پرداخت.
 
نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه نائب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک و نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در مدت برگزاری این رقابت‌ها در اصفهان حاضر می‌شوند، تأکید کرد: تاکنون 12 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمال افزایش تیم‌های شرکت کننده وجود دارد.
 
وی ادامه داد: این رقابت‌ها با قضاوت 15 نفر از داوران بین المللی این رشته همراه داوری می‌شود و  سه نفر از داوران استان اصفهان نیز در بخش‌های مختلف به قضاوت خواهند پرداخت.
 
به گزارش فارس، با حکم فدراسیون ژیمناستیک، الهام صانعی که از داوران بین المللی ایروبیک ژیمناستیک است، مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه