نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان

نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان

زنگ خطر خشکسالی در پاییز و زمستان هم در اصفهان به صدا در آمد

ˈعلی محمدیˈ شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گلپایگان افزود: ادامه خشکسالی در چندسال گذشته، موجب کاهش آبهای زیر زمینی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال های تر سالی و شرایط عادی سرانه مصرف هر مشترک در شبانه روز باید 110 تا 120 لیتر باشد اظهار کرد :با وجود خشکسالی مشاهده می شود در برخی مناطق مصرف روزانه مشترکین به 250 لیتر می رسد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به اینکه تامین آب شرب هزینه بر و برای دولت و نظام مشکل است، از مشترکین خواست نهایت صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند.
 
محمدی به طرح های آبفار در شهرستان گلپایگان اشاره کرد و افزود: اکنون 11 طرح آبرسانی با اعتبار یک میلیارد و 130 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران و تملک دارایی سرمایه ای در روستای این شهرستان در حال اجراست.
 
وی آبرسانی به روستاهای وانشان سعید آباد قالقان، اجرای خط انتقال روستاهای رباط سرخ و زرنجان، و حفر و تجهیز چاه روستاهای وانشان و مجتمع سعید آباد قالقان از توابع شهرستان گلپایگان را از جمله این طرح ها عنوان کرد.
 
محسن حسین میرزایی فرماندار شهرستان گلپایگان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم توجه و تسریع بیشتر در طرح های آبرسانی در روستای این شهرستان برای جلب رضایتمندی بیشتر مردم تاکید کرد.
 
شهرستان گلپایگان با سه شهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان

  • برای مطلب نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه