کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان

کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان

این مقدار تریاک در 3 عملیات جداگانه در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و خوروبیابانک کشف شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا پایگاه خبری پلیس، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می کند موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند. 
 
ˈمصطفی صادقیانˈ افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ویژه و در بازرسی از محل 101 کیلوگرم تریاک را کشف کردند. 
 
وی گفت: همچنین ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پراید مقدار 9 کیلو و 665 گرم تریاک را کشف کردند. 
 
صادقیان خاطر نشان کرد: در ادامه ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان هم در عملیاتی ویژه در بیابان های اطراف اصفهان به یک دستگاه زانتیا مشکوک و پس از متوقف کردن آن، مقدار 19 کیلوگرم تریاک را کشف کردند. 
 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در مجموع عملیات های صورت گرفته دو دستگاه خودرو توقیف، مقدار 129 کیلو و 665 گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان

  • برای مطلب کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره کشف بیش از 129 کیلو تریاک در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه