اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است

اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است

اورژانس 115 استان اصفهان به منظور امدادرسانی به عزاداران سالار شهیدان پوشش امداد و سلامت مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی را تامین می کند

ˈمهرزاد آرتنگˈ عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اورژانس 115 استان اصفهان به منظور امدادرسانی به عزاداران سالار شهیدان پوشش امداد و سلامت مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی را تامین می کند.
 
وی اظهارکرد: کلیه پایگاه های امداد اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان و سایر شهرستانهای این استان از امروز به حالت آماده باش درآمدند. 
 
وی تصریح کرد: طرح پوشش امداد و سلامت محرم به دلیل تعداد دسته جات بیشتر در جنوب شهر اصفهان در این منطقه به صورت ویژه اجرا می شود. 
 
وی همچنین افزود: دو واحد خودروی امدادی 115 به همراه چهار نیروی تکنسین از صبح تا شب عاشورا در میدان امام (ره) شهر اصفهان مستقر هستند. 
 
رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: در شهرستان ها نیز واحدهای امدادی اورژانس در میادین اصلی و مسیرهای تردد دسته های عزاداری مستقر می شوند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است

  • برای مطلب اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است وارد نمائید

نظر شما درباره اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورا آماده باش است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه