بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان

بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان

با انتقال سهام به این صندوق مشکل بازنشستگان ذوب آهن حل میشود

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته صندوق فولاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شد، اظهار کرد: همچنین مدتی پیش، پس از پیگیری‌های بسیار، مصوبه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی به امضای آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور رسید.
 
وی اضافه کرد: با انتقال این سهام به صندوق فولاد کشور، کسری این صندوق جبران می‌شود و بازنشستگان صندوق فولاد نیز حقوق خود را در موعد مقرر دریافت می‌کنند.
 
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه از مدت‌ها پیش تاکنون حقوق بازنشستگان صندوق فولاد به دلیل نبود منابع مالی لازم هر ماه با تأخیر پرداخت می‌شد، تصریح کرد: البته در حال حاضر آقای مسلم دریه با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرعامل صندوق فولاد کشور انتخاب شده است و امیدواریم وی با اجرای موارد قانونی انتظارات بازنشستگان این صندوق را برطرف کند.
 
وی به وضعیت صندوق فولاد کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر چه سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی برخی از شرکت‌ها به صندوق فولاد کشور منتقل شده است، اما هنوز صندوق فولاد از نظر مالی در بلا‌تکلیفی به سر می‌برد.
 
دستمزد با بیان اینکه 11 آبان ماه امسال جلسه‌ای در استانداری اصفهان تشکیل شده و به دنبال برگزاری این جلسه مصوبه شده است که فولاد مبارکه 56 میلیارد تومان به عنوان بدهی خود به صندوق فولاد پرداخت کند، تاکید کرد: البته شواهد و اطلاعات موجود حاکی از این است که فولاد مبارکه زیر بار پرداخت این مبلغ به صندوق فولاد نمی‌رود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره بلاتکلیفی صندوق فولاد در قبال بازنشستگان ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه