تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد

تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد

تیم ملی فوتبال با نتیجه 3-0 تیم تایلند را شکست داد و با 10 امتیاز صدرنشین گروه خود شد

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت خود با تایلند در ادامه مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2015 که بعدازظهر امروز (جمعه) در ورزشگاه ˈراجا مانگالاˈی شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر تایلند را از پیش رو برداشت و با کسب 10 امتیاز همچنان صدرنشین جدول گروه ˈبیˈ این رقابت ها باقی ماند و در آستانه صعود از گروه خود قرار گرفت.
 
برای تیم ملی فوتبال ایران در این بازی، «اشکان دژاگه» در دقیقه 28، «رضا قوچان نژاد» در دقیقه 43 و «علیرضا جهانبخش» در دقیقه 4 +90 گلزنی کردند. 
 
نیمه نخست این دیدار با حملات بازیکنان تیم تایلند به روی دروازه تیم کشورمان آغاز شد. در ادامه ملی پوشان ایران با در اختیار گرفتن توپ و میدان، ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام پس از ایجاد چند موقعیت گلزنی که مهم ترین آن ها توسط «پژمان منتظری» و «مجبتی جباری» با درخشش دروازه بان تایلند از دست رفت، تیم ایران به نخستین گل خود رسید. 
 
نخستین گل ایران را در این نیمه، «اشکان دژاگه» در دقیقه 28 به ثمر رساند و 15 دقیقه بعد نیز «رضا قوچان نژاد» دومین گل تیم کشورمان را وارد دروازه تیم تایلند کرد تا این نیمه با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان برسد. 
 
دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست، توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم تایلند بود و آنان بازی را هجومی آغاز کردند اما از موقعیت های بدست آمده نتوانستند استفاده کنند و همانند نیمه نخست، ملی پوشان فوتبال کشورمان برتری خود را به حریف دیکته کردند و بازی را در دست گرفتند.
 
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به نظر می رسید از نتیجه بدست آمده رضایت دارد، در دقیقه 62«محمدرضا خلعتبری» را به جای «مجتبی جباری» به زمین فرستاد تا این بازیکن تازه نفس با استفاده از تکنیک خود، بازی را در میانه زمین کنترل کند و مانع از پیشرفت بازیکنان تایلند به سوی دروازه ایران شود.
 
در ادامه کار، بازی در میانه جدول در جریان بود و خطر جدی دروازه های دو تیم را تهدید نکرد. «کارلوس کی روش» که تقریبا خیالش از نتیجه آسوده شده بود، «کریم انصاری فرد» را در دقیقه 83 جانشین «رضا قوچان نژاد» کرد. همچنین او «علیرضا جهانبخش» را نیز در دقیقه 85 به جای «مسعود شجاعی» وارد زمین کرد تا این بازیکن بار دیگر برای تیم ملی فوتبال، فرصت بازی کردن پیدا کند و او در دقیقه 4+90 سومین گل تیم ایران را وارد دروازه تیم تایلند کرد.
 
دقایق پایانی این بازی بدون حادثه مهمی از سوی بازیکنان دو تیم ادامه یافت و بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید.
 
«بنجامین ویلیامز» داور استرالیایی این دیدار به «مجتبی جباری»، «آندرانیک تیموریان» و «اشکان دژاگه» از ایران و دو بازیکن تیم ملی تایلند کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
 
وی همچنین در وقت های اضافه نیمه دوم و در دقیقه 2+90 بازیکن تیم تایلند را به دلیل خطای عمد روی «احسان حاج صفی» از زمین بازی اخراج کرد.
 
نکته قابل توجه دیگر اینکه نام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پشت پیراهن هایشان ثبت نشده بود و این در حالی است که در دیدارهای رسمی، نام بازیکنان به روی پیراهنشان درج می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد

  • برای مطلب تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ملی فوتبال ایران تایلند را شکست داد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه