کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته

کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته

با ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه اتفاق می افتد

ˈمیترا سیدانˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ یک موج پرفشار و سرد به استان اصفهان در هفته آینده است.
 
وی اظهارکرد: براین اساس برای امروز و شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
 
وی با بیان اینکه از روز یکشنبه شاهد بارش های پراکنده در مناطق جنوب و غرب استان اصفهان خواهیم بود، اضافه کرد: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارش زا شاهد افزایش ابر و ریزش باران و همچنین در مناطق سردسیر بارش برف را خواهیم داشت.
 
کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان تصریح کرد: دمای هوای شهر اصفهان در 24 ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش می یابد و بر این اساس حداکثر دما 15 درجه سانتیگراد و حداقل دما سه درجه سانتیگراد خواهد شد.
 
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را خوروبیابانک با 21 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را فریدونشهر با دو درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
 
سیدان به بارش های روز گذشته در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بارش ها در شهرستانهای اردستان، خوروبیابانک، کاشان، چوپانان، مبارکه، نایین، نطنز و ورزنه اتفاق افتاد.
 
وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش در شهرستان کاشان با شش میلیمتر بود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته

  • برای مطلب کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته وارد نمائید

نظر شما درباره کاهش دمای اصفهان ار اواسط هفته

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه