عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان

عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان

بدلیل عدم وجود بودجه کافی از مصالح نامرغوب در پروژه های مسکن مهر اصفهان استفاده شده است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، ˈرضا چینیˈ افزود: به دلیل نبود بودجه کافی برای مسکن مهر، مصالح باکیفیت در آن استفاده نشده است. 
 
وی درباره تاثیر ساخت مسکن مهر بر بازار مصالح ساختمانی عنوان کرد: تاثیر آن مثبت بود اما سازندگان این نوع مسکن به دنبال اجناس درجه دو و سه بودند. 
 
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان اضافه کرد: ما به دنبال ایجاد استانداردی برای نظارت بر کاربرد مصالح در این طرح بودیم که عملی نشد. 
 
این فعال بخش خصوصی بیان کرد: توقف این طرح بر بازار مصالح ساختمانی تاثیر منفی ندارد بلکه به دلیل توجه بازار به محصولاتی با کیفیت مرغوب، وضعیت بهتر هم خواهد شد. 
 
وی با اشاره به نبود زیرساخت هایی مانند مدرسه و مراکز بهداشتی برای این نوع مسکن گفت: هزینه هایی که اکنون برای فراهم آوردن زیرساخت ها نیاز است باید در کاربرد مصالح ساختمانی مناسب تر و ساخت و ساز مسکن ها در مکانی بهتر صرف می شد. 
 
چینی اظهار کرد: در دولت دهم، میزان ساخت و ساز و در نتیجه مصرف مصالح ساختمانی نسبت به قبل نوسان بیشتری داشت و این مساله مشکلات زیادی مانند عدم امکان برنامه ریزی را برای تولید کننده ایجاد می کرد. 
 
وی با بیان اینکه سیاست های دولت برای مهار نقدینگی و رکود ناشی از تورم همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: دولت در حال برنامه ریزی و رایزنی برای تعیین سیاست های مسکن است. 
 
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان پیشنهاد داد که دولت یازدهم برای مسکن برنامه ای بلند مدت و کارشناسی شده طرح ریزی کند حتی اگر تدوین این برنامه مدتی زمان ببرد و بازار را در رکود نگه دارد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان

  • برای مطلب عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره عدم بکارگیری مصالح با کیفیت در مسکن مهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه