در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم

در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم

کیوان ساکت عضو هیات مدیره مجمع خیران ورزش یار اصفهان اظهار نمود

به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا ساکتˈ عصر شنبه در جلسه مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان اظهار کرد: ورزش ارزان و در دسترس باید در جامعه گسترش یابد و این امر تنها با افزایش سرانه فضاهای ورزشی محقق می شود.
 
وی افزود: چهار محور قانونی و لایحه پیشنهادی را به نمایندگان استان ارائه کرده ایم که به منظور کمک به خیران و حوزه ورزش و سرانه ورزشی باید در بودجه سال 93 مدنظر قرار گیرد. 
 
وی تصریح کرد: مواد 172 قانون مالیاتی، 169 قانون برنامه سوم توسعه، بند 14 قانون مالیات بر ارزش افزوده و طرح معافیت اماکن و فضاهای ورزشی خیرساز از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات از جمله این لوایح و قوانین است. 
 
ساکت همچنین گفت: ایجاد این مجمع با هدف شناسایی، هدایت و جذب خیران در عرصه ورزش، تبلیغات و فرهنگسازی امور خیریه در ورزش و احداث، تکمیل، ترمیم و تجهیز اماکن ورزشی، اقدامی ابتکاری در اصفهان است.
 
وی ادامه داد: ارتباط با نهادها و سازمان های مختلف، کمک به توسعه ورزش همگانی با رویکرد ویژه به مناطق محروم و ورزش بانوان و گسترش ورزش قهرمانی از سایر اهداف مجمع خیران است. 
 
ساکت عنوان کرد: نیاز است که بیش از گذشته این مجمع به رسمیت شناخته شود و مشکلات خیران حوزه ورزش از جمله پرداخت مالیات اماکن ورزشی از سوی مسوولان رفع شود. 
 
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش، بار حکومت را کاهش می دهد و در این راستا کمک کننده است و با مشارکت جدی بخش خصوصی می توان اقدامات خوبی انجام داد. 
 
رضا امینی با بیان اینکه در دوره چهارم شورای شهر اصفهان کمیته تخصصی ورزش ایجاد شده است اظهار کرد: باید در زمینه احداث اماکن ورزشی مشکلات محلی برای اطرافیان و ساکنین منطقه ایجاد نشود. 
 
وی همچنین یادآور شد: تعاملی که شهرداری و شورای شهر می تواند با مجمع خیران داشته باشد کاهش عوارض برای اماکن ورزشی خیر ساز است. 
 
همچنین رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تغییر دیدگاه در حوزه ورزش و سلامت باید ایجاد شود زیرا این امر دغدغه بسیاری از مردم جامعه است. 
 
اصغر آذربایجانی افزود: ورود نرم افزاری به ورزش از موضوعاتی است که مجمع خیران بایستی مدنظر قرار دهد. 
 
وی تصریح کرد: اگر به تغییر در سبک زندگی افراد جامعه معتقد هستیم باید در حوزه ورزش علاوه بر سخت افزاری به صورت نرم افزاری نیز عمل کنیم. 
 
وی تاکید کرد: از ظرفیت تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه ها نیز در این زمینه استفاده کنیم. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم

  • برای مطلب در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم وارد نمائید

نظر شما درباره در تمامی مناطق استان اصفهان دچار کمبود مکانهای ورزشی هستیم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه