ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر

ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر

پنجم آذر مصادف با سالروز تاسیس بسیج در اصفهان درمانگاههای سپاه رایگان ویزیت میکنند

به گزارش ایرنا، دکتر رسول کاظمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیجیان استان اصفهان هم در هفته بسیج به صورت رایگان در درمانگاههای سپاه ویزیت می شوند.
 
پنجم آذر مصادف با سالروز فرمان تاسیس بسیج از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 58 است.
 
وی همچنین از اعزام چندین اکیپ پزشک به مناطق محروم این استان برای ویزیت رایگان مردم این مناطق در هفته بسیج خبر داد و گفت: در استان اصفهان سه هزار پزشک برای اعزام به مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.
 
مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی اصفهان در ادامه گفت: یک نشست علمی هم در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان در روز 30 آذر برگزار خواهد شد.
 
مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان هم در این جلسه گفت: در هفته بسیج امسال از فعالیت 41 کانون و 70پایگاه بسیج فرهنگیان این استان تجلیل خواهد شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار ˈمحمدرضا قربانیˈ به برنامه های این قشر در هفته بسیج امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، سرکشی از خانواده شهدا، حضور حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان در نماز جمعه، بازنگری در برخی از کتب مدارس، بازدید علمی از شرکت های ذوب آهن، هسا و ابیانه، برگزاری مسابفات وبلاگ نویسی، برگزاری کارگاه سفیران نجات و برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان در هفته بسیج است.
 
مسوول انجمن های هنری و مجامع ادبی بسیج هنرمندان استان اصفهان هم با بیان اینکه گسترش هنر متعهد مهمترین برنامه این سازمان بسیج است، گفت: 11انجمن تخصصی در زمینه های مختلف در بسیج هنرمندان اصفهان فعالیت دارند.
 
ˈمهدی سرتاجˈ افزود: دیدار از خانواده های پیشکسوتان و شهدای هنرمند، حضور در دبیرستان ها به منظور استعداد سنجی جوانان هنرمند در عرصه های مختلف، نشست با فیلم سازان حرفه ای استان اصفهان، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان در هفته بسیج امسال است.
 
وی تصریح کرد: جشنواره سراسری فیلم بسیج 22 تا 24دی امسال از سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود.
 
مسوول سازمان بسیج مداحان استان اصقهان هم از برگزاری دعای کمیل در شب جمعه 30آذر در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.
 
مجید صابری گفت: دعای ندبه روزجمعه 10آذر هم در گلستان شهدای دستگرد با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی بیات و مداحی نریمانی برگزار می شود.
 
وی حضور در منازل پیرغلامان و خانواده های شهدای مداح، شرکت منسجم در نماز جمعه، شرکت در برنامه سالروز حماسه اصفهان و برگزاری نشست هیئت های مذهبی مساجد را از دیگر برنامه های هفته بسیج این قشر برشمرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر

  • برای مطلب ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر وارد نمائید

نظر شما درباره ویزیت رایگان توسط درمانگاههای سپاه اصفهان در روز پنجم آذر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه