اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب

اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب

به طور میانگین روزانه 77 عنوان کتاب از ایستگاه های مطالعه استان اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، ˈغلامرضا یاوریˈ اظهارکرد: در هفته کتاب و کتاب خوانی تعداد 15 ایستگاه مطالعه دیگر به استان اصفهان اضافه خواهد شد.
 
وی افزود: به طور میانگین روزانه 77 عنوان کتاب از ایستگاه های مطالعه استان اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد. 
 
وی با اشاره به اینکه اکنون 370 ایستگاه مطالعه در 31 استان کشور مستقر شده است گفت: تا پایان امسال فاز ششم این طرح نیز راه اندازی می شود. 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی اصفهان با اشاره به عناوین کتاب هایی که در ایستگاه های مطالعه قرار دارد ادامه داد: یک عنوان کتاب دینی، چهار کتاب ادبیات، دو کتاب تاریخ، سه عنوان با محوریت خردسالان، یک جلد کتاب با محوریت زن و خانواده، دو کتاب علوم و فنون و دو عنوان با موضوع نوجوانان در ایستگاه های مطالعه قرار می گیرد. 
 
وی یادآور شد: افرادی که از کتاب های موجود در ایستگاه های مطالعه استفاده می کنند، می توانند این کتاب ها را به سایر ایستگاه های مطالعه یا کتابخانه های عمومی سراسر کشور تحویل دهند. 
 
یاوری تصریح کرد: بیش از 70 درصد از کتاب های ایستگاه های مطالعه استان، بازگشت داده نمی شوند. 
 
وی ادامه داد: همچنین افرادی که مایل به خریداری کتاب ها از ایستگاه های مطالعه هستند، می بایست مبلغ 20 هزار ریال به ازای هر نسخه کتاب به شماره حساب های مندرج در پشت کتابها واریز کنند. 
 
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد ایستگاه های مطالعه استان تا پایان فاز سوم 20 ایستگاه بود گفت: از این تعداد، 9 ایستگاه مطالعه در بیمارستان ها، یک ایستگاه در استانداری، دو ایستگاه در فرودگاه و راه آهن، شش ایستگاه در پایانه های اتوبوس بین شهری و دو ایستگاه در مرکز پست و درمانگاه تامین اجتماعی راه اندازی شده است. 
 
وی با اشاره به مجموع کتاب هایی که تاکنون به ایستگاه های مطالعه موجود در استان اصفهان اختصاص داده شده است اظهارکرد: تا پایان فاز سه ایستگاه های مطالعه استان اصفهان تعداد 740 هزار کتاب به ایستگاه های مطالعه موجود در استان اصفهان اختصاص خواهد یافت. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب

  • برای مطلب اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب وارد نمائید

نظر شما درباره اصفهان رتبه سوم کشوری در استقرار ایستگاههای کتاب

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه