اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند

اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند

مذاکرات پیشرفتی نداشت

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،عراقچی افزود: فردا صبح خانم اشتون و آقای ظریف دیدارهای خود را ادامه خواهند داد زیرا امشب دیدارهای داخلی گروه 1+5 طولانی بوده است. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیران امور خارجه گروه 1+5 در مذاکرات ژنو حضور خواهند یافت یا نه، افزود: نه هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. تا زمانی که پیشرفت قابل توجهی حاصل نشود و به مراحل نهایی نزدیک نشویم، علی القاعده وزیران امور خارجه در مذاکرات حضور نمی یابند. 
 
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر این که آیا حضور وزیران امور خارجه منوط به دیدار دکتر ظریف و خانم اشتون است،افزود: منوط به پیشرفت در مذاکرات است و اگر مذاکرات به مراحل پایانی نزدیک شود و رسیدن به توافق نزدیک باشد، احتمال وزیران امور خارجه خواهند آمد. 
 
وی درباره کار کردن بر روی سند مشترک گفت: بر روی سند داریم کار می کنیم. 
 
معاون وزیر امور خارجه اظهار کرد: مشورت های بین گروه 1+5 ادامه دارد و برخی از هیات ها مجبور هستند که با پایتخت های خود مشورت کنند و با توجه به اختلاف ساعت این مشورت ها تا صبح طول می کشد و امشب دیگر دیداری نخواهد بود. 
 
عضو تیم مذاکره کننده در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که آیا بر روی نقاط مورد اختلاف در حال مذاکره هستیم، تصریح کرد: بله و هنوز پیشرفتی حاصل نشده است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند

  • برای مطلب اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند وارد نمائید

نظر شما درباره اشتون و ظریف فردا مذاکره میکنند

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه