شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست

شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست

استاندار اصفهان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، ˈرسول زرگرپورˈ روز پنجشنبه در جلسه بررسی راهکارهای بهبود فضای کسب و کار در استان اصفهان افزود: استخراج آمار دقیق، صحیح و به موقع می تواند مسوولان را در بهبود فضای کسب و کار یاری کند. 
 
وی بر لزوم تشکیل جلسات مستمر در حوزه معاونت برنامه ریزی به منظور بحث و بررسی موضوعات قابل تبدیل به طرح تاکید کرد و گفت: این طرح ها باید با توجه به شرایط موجود به پروژه ها تبدیل و در صورت لزوم برای تصویب به مراجع بالادستی و حتی دولت ارائه شوند.
 
استاندار اصفهان ، آنالیز آمارها را به منظور دسترسی به طرح های علمی برای استفاده مسوولان در بهبود فضای کسب و کار ضروری دانست و اظهارکرد: باید با ارائه طرح های علمی، دقیق و همچنین استفاده از بخش خصوصی، شرایط را بسوی بهبود فضای کسب و کار پیش ببریم. 
 
به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان ، در این جلسه ˈ علیرضا همدانیان ˈ معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران کل این معاونت، گزارشی از اهم فعالیت ها و شرح وظایف حوزه کاری خود و کارگروه های زیر مجموعه این حوزه ها ارائه کردند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست

  • برای مطلب شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست وارد نمائید

نظر شما درباره شرایط موجود کسب و کار در شان مردم اصفهان نیست

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه