برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان

برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان

این پاتوق روزهای یکشنبه دو هفته یک بار برگزار خواهد شد

ˈعلیرضا قدسیهˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه هنرمندان بخش های مختلف عرصه نمایش مانند بازیگری ،کارگردانی و نمایشنامه نویسی می توانند در این برنامه شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه این پاتوق روزهای یکشنبه دو هفته یک بار برگزار خواهد شد گفت: پاتوق یکشنبه های تئاتر اصفهان با نمایش نامه نویسی در سطح استان کلید خواهد خورد.
 
قدسیه با بیان اینکه پاتوق تئاتر، فرصتی برای اطلاع رسانی و انتقال آخرین اطلاعات از فعالیت های هنرمندان نمایش است افزود: اولین پاتوق با محور نمایشنامه نویسان جوان اصفهان، نمایشنامه خوانی ،نقد وبررسی و مرور فعالیت های آنها عصر فردا در خانه هنرمندان برگزار می شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد با برپایی این پاتوق تا پایان سال چند نمایشنامه خوب توسط هنرمندان اصفهان نوشته و خوانده شود. 
 
مدیرخانه تئاتر حزوه هنری اصفهان با اشاره به وضعیت تئاتر اصفهان گفت: هنوز تغییراتی در این عرصه شکل نگرفته است و مانند قبل است. 
 
مسوول برگزاری اولین پاتوق یکشنبه های تئاتر اصفهان نیز گفت: در این برنامه همه هنرمندان نمایش گرد هم خواهند آمد و به مسائل روز تئاتر می پردازند. 
 
محسن رهنما با اشاره به اینکه برنامه های پاتوق تئاتر از پیش تعیین شده نیست و با توجه به مسائل روز تئاتر پیش بینی شده است گفت: دراین پاتوق به همه عرصه های رشته نمایش پرداخته می شود.
 
منتقد و نمایشنامه نویش تئاتر اظهار کرد: این هفته برای شروع نمایشنامه ˈ قصه های سرزمین منˈ نوشته امیرصفایی پور توسط خود این نمایشنامه نویس بررسی می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری اولین پاتوق تئاتر در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه