تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد

تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد

تیم ملی ایران با برتری 4-3 بر تیم قدرتمند روسیه قهرمان جهان شد

به گزارش ایرنا، دیدار پایانی رقابت های فوتبال ساحلی جام بین قاره ای شنبه شب در شهر دوبی امارات بین تیم های ایران و روسیه برگزار شد که در پایان تیم ایران با ارائه نمایشی تحسین برانگیز، به برتری دست یافت و قهرمان شد.
 
در وقت نخست تیم ایران با ضربه سر ˈمحمد احمدزادهˈ به گل رسید، اما ˈآناتولی پرمیتینˈ دقایقی بعد گلزنی کرد تا 12 دقیقه وقت نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
 
در آغاز وقت دوم بازهم تیم ایران بود که با شوت سنگین ˈمصطفی کریمیˈ به گل رسید، ولی بازهم این برتری دقایقی بیش طول نکشید و تعلل ˈعلی نادریˈ سبب شد تا ˈدمیتری شیشینˈ گل دوم و تساوی روسیه را به ارمغان به ثمر برساند تا دو تیم با تساوی 2 بر 2 وقت دوم را به پایان برسانند.
 
در آغاز وقت سوم، ˈمحمد احمدزادهˈ با ضربه ای استثنایی توپ را درون دروازه روسیه جای داد و لحظاتی بعد همین بازیکن با حرکتی زیبا توپ را در دهانه دروازه به ˈعلی نادریˈ رساند تا کاپیتان ایران گل چهارم تیم کشورمان را به نام خود ثبت کند.
 
در ادامه ˈالکساندر گومیخینˈ گل سوم روسیه را به ثمر رساند تا دقایق پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود.
 
در حالی که فقط 14 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، ˈمصطفی کریمیˈ با خطای هند خود مانع از پیش روی مهاجم روسیه شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند، اما شیشین این ضربه را به بیرون فرستاد تا تیم کشورمان به برتری 4 بر 3 دست یابد و جام قهرمانی را از آن خود کند.
 
تیم فوتبال ساحلی ایران در مرحله گروهی این رقابت ها نیز روسیه را شکست داده بود. برزیل، ایتالیا و امارات دیگر تیم های نامدار فوتبال ساحلی جهان نیز در این رقابت ها مغلوب ساحلی بازان کشورمان شدند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد

  • برای مطلب تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره ای شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه