لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان

لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان

در نشست کارگروه آمایش، توسعه پایدار و محیط زیست استان اصفهان اعلام گردید

علیرضا همدانیان روز شنبه در نشست کارگروه آمایش، توسعه پایدار و محیط زیست استان اصفهان افزود: این نیروگاه ها اکنون از سوخت مازوت که آلودگی زیادی در هوا ایجاد می کند، استفاده می کنند.
 
وی تصریح کرد: وزارت نفت باید در اسرع وقت مصوبه دولت درباره تغییر سوخت این دو نیروگاه از مازوت به گاز را اجرا کند تا آلایندگی هوای اصفهان کاهش یابد.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان با بیان اینکه منافع اقتصادی که زمینه ساز به خطرافتادن سلامتی مردم می شود را نخواهیم پذیرفت اظهارکرد: حفظ سلامتی مردم در همه موضوعات مورد توجه مدیریت این استان است.
 
وی همچنین اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان را مکلف کرد تا ظرف 48 ساعت آینده گزارش جامع وکاملی از میزان آلایندگی هوای این استان از سوی این دو نیروگاه تهیه و در اختیارمدیریت استان و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست کشور قرار دهد.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که برای بهسازی سوخت این دو نیروگاه اقدام موثر وفوری صورت نگیرد از راهکارهای قانونی برای توقف آلایندگی آنها استفاده خواهیم کرد.
 
هوای شهر اصفهان در آبانماه گذشته بدلیل تشدید آلایندگی هوا در چند نوبت به مرز هشدار و خطر رسید که بدنبال آن کمیته اضطراری هوا برای بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی هوا در استانداری اصفهان تشکیل شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان

  • برای مطلب لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره لزوم تغییر سوخت نیروگاههای اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه