کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست

کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست

کن ست، محصولی هوا فضایی و یکی از ساده ترین سیستم هایی است که امکان طراحی و ساخت آن با هزینه های پایین در محیط دانشگاهی وجود دارد

کن ست، محصولی هوا فضایی و یکی از ساده ترین سیستم هایی است که امکان طراحی و ساخت آن با هزینه های پایین در محیط دانشگاهی وجود دارد و می تواند به عنوان گام نخست برای ورود دانشجویان به عرصه تحقیقات کاربردی و آکادمیک هوافضایی باشد.
 
به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه کاشان، ˈعلیرضا فرجیˈ اظهار کرد: در این سری مسابقات بین المللی که یک تیم از کشور مصر نیز حضور داشت، تیم شهاب 3 متشکل از ˈمحمد حسین فروغیانˈ، ˈسید علی سیفˈ، ˈمحمد تواضعی کاشیˈ،ˈرسول رعیتˈ وˈحسین باقرزادهˈ دانشجویان مهندسی برق دانشگاه کاشان در کلاس بررسی اتمسفر به نشان نخست این مسابقات دست یافتند.
 
وی با بیان اینکه در این مسابقات 17 تیم در چهار گروه مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه کاشان برای چند سال متوالی از عنوان قهرمانی خود در مسابقات بین المللی دانشجویی کن ست (طراحی و ساخت ماهواره کوچک) دفاع کرد.
 
فرجی افزود: پیش از این نیز در سال 1390 تیمهای شهاب 1 و سها از دانشگاه کاشان بترتیب در کلاسهای آزاد و بررسی اتمسفر ودر سال 1391 تیم شهاب 2 در کلاس آزاد، حائز رتبه اول و برترین تیم این مسابقات شده بودند.
 
سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی کن ست از روز دوشنبه 27 آبان سالجاری به مدت سه روز در پژوهشکده سامانه های فضانوردی پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست

  • برای مطلب کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست وارد نمائید

نظر شما درباره کسب مقام قهرمانی دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کن ست

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه