کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی

کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی

علی اصغر حاج حیدری روز دوشنبه در جلسه برسی مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز در خمینی شهر اظهارکرد

به گزارش ایرنا، ˈعلی اصغر حاج حیدریˈ روز دوشنبه در جلسه برسی مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز در خمینی شهر اظهارکرد: برای جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان باید راهکارهای لازم اندیشیده شود. 
 
وی تاکید کرد: چنانچه تدابیر لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در خمینی شهر اتخاذ نشود، زمین های کشاورزی و باغات این شهرستان نابود می شوند.
 
شهردار خمینی شهر تصریح کرد: برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان به حمایت مسوولان استان نیاز داریم. 
 
وی با بیان اینکه ˈ خمینی شهر با کمبود زمین مواجه است ˈ افزود: شیوه غلط اجرا شده در خصوص ساخت و سازها در گذشته، باعث شده تا شهرداری خمینی شهر با مشکلات زیادی مواجه شود. 
 
حاج حیدری با بیان اینکه ˈ اجرای قانون معیار فعالیت شهرداری خمینی شهر است ˈ، تصریح کرد: به علت گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی مناطق شهرستان خمینی شهر، اعمال قانون به راحتی امکانپذیر نیست.
 
حاج حیدری به همجواری خمینی شهر با شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: مهاجرپذیر بودن خمینی شهر به مشکلات گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان افزوده است.
 
وی، پایین بودن قیمت زمین های خمینی شهر نسبت به اصفهان را از عوامل مهاجرت و سر ریز شدن جمعیت شهر اصفهان در خمینی شهر بیان کرد و گفت: سر ریز شدن جمعیت اصفهان در خمینی شهر باعث شده تا افراد مهاجر در حاشیه شهرستان خمینی شهر اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کنند. 
 
شهردار خمینی شهر با اشاره به اینکه ساکنان این مناطق از مسوولین شهرداری و شورای شهر خمینی شهر انتظار ارائه خدمات شهری و تسهیلات دارند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت اعضای شورای شهر خمینی شهر تدابیر لازم برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در این شهرستان و ارائه خدمات به ساکنان حاشیه خمینی شهر اندیشیده شود. 
 
شهرستان خمینی شهر در 12 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی

  • برای مطلب کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی وارد نمائید

نظر شما درباره کشاورزی خمینی شهر اصفهان رو به نابودی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه