افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان

افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری) امروز سه شنبه اففتاح شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در قانون برنامه سوم توسعه،دولت مکلف شده است تا به رفع بحران صنعتی شدن کشاورزی کمک کند.
 
ˈرسول محققیانˈ اظهار کرد: سالانه رقمی حدود دو هزارو 500 میلیارد ریال خسارت ناشی از فرسودگی ماشین آلات کشاورزی به کشور تحمیل می شود.
 
وی با بیان اینکه راهکار رسیدن به تولید پایدار، صنعتی شدن کشاورزی است گفت: این روند در کشور آغاز شده اما با فناوری روز جهان فاصله دارند.
 
محققیان اظهار کرد: ایجاد رشته مکانیزاسیون کشاورزی نشان دهنده آن است که بخش دانشگاهی کشور نیز به اهمیت این موضوع پی برده و برای حل این بحران دست به کار شده است.
 
وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به اهمیت حوزه ماشین الات و مکانیزاسیون کشاورزی پرداخته و با تجمع فناوری ها و ادوات کشاورزی در محل نمایشگاه، زمینه را برای توسعه این بخش فراهم کرده است.
 
وی با بیان اینکه یکصد شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی اصفهان مشارکت دارند، اظهار کرد: نمایندگان شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان و چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شاخص ترین شرکت های بخش ماشین آلات بویژه حوزه آبیاری حضور یافته اند گفت:بیش از 10 نشریه تخصصی مهندسی کشاورزی دراین نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی جامع،تخصصی و سراسری این رویداد را برعهده دارند.
 
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری)تا هشتم آذر در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپاست.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان

  • برای مطلب افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افتتاح نمایشگاه کشاورزی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه