امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد

امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد

اظهارات بوناچیچ در آستانه آغاز مسابقات نیم فصل دوم لیگ فوتبال کشور

ˈلوکا بوناچیچˈ شامگاه چهارشنبه پیش از دیدار تیمش با تیم استقلال صنعتی خوزستان در کنفرانس خبری، افزود: در نیم فصل لیگ برتر باشگاههای کشور امتیازهای زیادی را از دست دادیم. 
 
وی با اشاره به اینکه امتیاز تیم ها در لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک است اظهارکرد: با یک پیروزی جایگاه تیم ها ، یکی دو پله جا به جا می شود لذا امیدوارم با کسب امتیازهای لازم در دوربرگشت بتوانیم جایگاه خوبی را در لیگ برتر ایران به دست آوریم . 
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیمش از تعطیلات نیم فصل بهره مند شد، گفت: در تعطیلات نیم فصل توانستیم نقاط ضعف تیم را برطرف و نقاط قوت آن را تقویت کنیم. 
 
وی به جذب پنج بازیکن جدید هم اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نیم فصل در تهران اردوی آماده سازی برگزار کردیم اما در این اردو برنامه های مورد نظر ما بصورت کامل اجرا نشد. 
 
بوناچیچ با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن در این اردو قرار بود دو دیدار تدارکاتی برگزار کند ، تصریح کرد: در تهران تنها با تیم ملی امید دیدار تدارکاتی برگزار کردیم و زمینه برگزاری دیدار تدارکاتی دیگر فراهم نشد. 
 
وی تاکید کرد: تیم فوتبال ذوب آهن در تیم ملی بزرگسالان و امید سه بازیکن داشت و این بازیکنان تنها سه روز است در اختیار ما قرار گرفتند و به همین دلیل فرصت کافی برای آماده سازی آنها وجود نداشت. 
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ˈ در پست دفاع بازیکنان خوبی جذب کردیمˈ افزود: از توانایی بازیکنان جذب شده در پست های دیگر مطمئن نیستم. 
 
وی از روح الله عرب و اسماعیل فرهادی به عنوان بازیکنان غایب تیمش در دیدار فردا مقابل استقلال صنعتی خوزستان به دلیل مصدومیت نامبرد و گفت: میلاد غریبی نیز به دلیل مشکلات مالیاتی نمی تواند در دیدار فردا حضور داشته باشد. 
 
بوناچیچ تاکید کرد: تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار فردا برای کسب امتیاز کامل به میدان می رود و برای دست یابی به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. 
 
وی درباره میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان جدید تیمش نیز گفت: بازیکنان جدید برای کسب هماهنگی به زمان نیاز دارند اما تماشاگران ایرانی برای هماهنگ شدن بازیکنان بسیار عجول هستند. 
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به موقعیت تیمش در لیگ برتر باشگاههای کشور اظهارکرد: تیم ما در پشت چراغ زرد قرار گرفته است از اینرو هیچ توجیهی برای از دست دادن امتیاز ندارد و بازیکنان این تیم باید برای کسب امتیازهای لازم دقت لازم را داشته باشند. 
 
وی از آمادگی ˈکارلوس سانتوزˈ بازیکن برزیلی که بتازگی جذب تیم ذوب آهن شده است ابراز رضایت کرد و گفت: این بازیکن در 20 روز گذشته که به تیم ما ملحق شد، آمادگی خوبی نشان داد و به نظرم می تواند نیاز تیم ما را در خط دفاع برآورده کند. 
 
بوناچیچ درباره ˈمارکو یشیچˈ دیگربازیکن خارجی که در تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن شرکت دارد، خاطرنشان کرد: این بازیکن تاکنون سه جلسه در تمرینات ما حاضر شده و به همین دلیل توانایی او ارزیابی نشده است لذا در دیدار تدارکاتی که روز جمعه خواهیم داشت توانایی وی را محک و در صورت تایید ، با وی قرارداد خواهیم بست. 
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر پنجشنبه در هفته اول دور برگشت لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال صنعتی خوزستان است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد

  • برای مطلب امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد وارد نمائید

نظر شما درباره امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شروع خوبی داشته باشد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه