اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان

اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان

متقاضیان میتوانند از 55 میلیون ریال کمک بلاعوض استفاده کنند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان، سارا صالحی اظهار کرد: این طرح با استفاده از تسهیلات بلاعوض دولتی معادل 55میلیون ریال به ازای هر کیلووات پانل خورشیدی بر اساس بند 69 قانون بودجه سال 92، مصوب مجلس شورای اسلامی، در شرکت توزیع نیروی برق اصفهان در دست اجراست.
 
وی افزود: علاقه مندان به مشارکت در طرح و سرمایه گذاری در این حوزه می توانند با برآورد توان مالی خود نسبت به اعلام ظرفیت پانل خورشیدی مورد تقاضا و حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده اقدام کنند.
 
وی خطر نشان کرد:متقاضی مشارکت در طرح باید جهت تامین، نصب و راه اندازی پانل های خورشیدی به ظرفیت مورد نظر، مازاد هزینه تا 55 میلیون ریال به ازای هر کیلووات پانل خورشیدی را تامین و در صورت تحقق سایر شروط و الزامات، با اعلام شرکت توزیع برق اصفهان به حساب پیمانکار مرتبط، واریز کند.
 
صالحی گفت:انرژی تولید شده توسط پانل های خورشیدی ثبت و اندازه گیری شده و با نرخ های مصوب در هر دوره از سرمایه گذار خریداری خواهد شد.
 
وی تصریح کرد:برای مشارکت در این طرح لازم است فرم تفاهمنامه و نیز فرم شماره2 (تعهدنامه ویژه توانیر) را تکمیل و حداکثر تا 15 آذرماه به این شرکت ارسال کنند.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان

  • برای مطلب اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اجرایی شدن طرح استفاده از پنل خورشیدی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه