دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان

دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان

نشان طلایی شرکت های برتر در دومین جشنواره برترین شرکت های ایران، به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، آیین دومین جشنواره برترین شرکت های ایران با حضور جمعی از مسوولان و مدیران و کارشناسان صنایع کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و نشان طلایی این جشنواره( topex ) در بخش شرکت های برتر صنایع فلزی به ذوب آهن اعطا شد.
 
رییس موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این آیین گفت: شرکت های داخلی با برنامه ریزی و بهره گیری از تکنیک های نوین مدیریت باید بتوانند در عرصه رقابتی جزو شرکت های دست اول و تحول آفرین باشند.
 
ˈمهدی فتح ا...ˈ خلق و تقویت مزیت های رقابتی و ارائه الگوی موفق در عرصه های بین المللی را ضروری دانست و اضافه کرد: آنچه امروزه مهم است خلق ایده و کار آفرینی است و باید بدنبال راه حلها و راهکارها باشیم.
 
ˈسینا سنجریˈ دبیر این جشنواره در سخنانی از صنعتگران بعنوان رزمندگان جبهه اقتصادی امروز یاد کرد و گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کردند، صنعت و صنعتگران نیز در شرایط فعلی باید سهم خود را در جهاد و پیشرفت صنعتی کشور ایفا کنند.
 
مدیر عامل خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران نیز بسیاری از مشکلات موجود در صنعت را ناشی از سوء مدیریت های اقتصادی در کشور عنوان کرد.
 
ˈخالقیˈ همکاری دولت و صنعتگران را برای رشد و ارتقای کسب و کار ضروری دانست و افزود : دولت جدید باید کارها را بر مبنای تدبیر انجام دهد و دولت پاسخگو باشد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که قانون تجارت که در مجلس معطل مانده، با مساعدت و همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب و قوانین متناقض در این رابطه اصلاح شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دریافت نشان طلایی شرکتهای برتر توسط ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه